10860
Sök

Koppla slutsteg till 6*9or

376 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
Tänkte koppa slutsteg till mina 6*9or. Och istälelt lsopa baslådan som jag inte orkar med längre. Men visst går det väl inte å få diskant i dom då man koppar slutsteg till högtalarna? Kör me nå Roadgear 250w som jag fick av en kompis. jag får inge diskant iaf.

Underliga äro Herrens vägar, sa prästen när han körde i diket

141 Inlägg
3 juli 2007
klart det går att få diskant ut ur 6*9 om du kopplar det till ett slutsteg. kolla så att inte lowpass filtret är inkopplat

376 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
Är väl det jag har tyckt jag också. Hmm, Undra just om det sitetr nå sånt på det. Ska ut å kika. Nu får du gärna idiotförklara mig hur jag har kopplat Jag å sterio hör inte ihop. Gilalr mer makanik tongue. Jag drg kablar från slutsteget 2 utgångar upp till högtalarna. Kopplade in Spänning, Jord och signalkabeln. samt lågnivåkablarna. Men jag får bara bas.

141 Inlägg
3 juli 2007
du har inte subfilter i stereon då lr kopplat lågnivå kablarna till sub utgången. lr om du har full bas inställt på sterieon och ingen diskant

376 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
Hmm, Jag har nog säekrt kopplat lågnivåkablarna till Subutgången. För jag har ju använt baslåda förr. Ska ut å kika nu på en gång smile

376 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
haha, Nu funkar det. vad hjärndöd man får vara ibland tongue tack för hjälpen smile

Sök