Audi a3 1.6 tdi inga felkoder

mercedesC
6 juni 2021 · 3 Inlägg

Hej har en Audi a3 1.6 tdi gått 15 mil 2012 Haft min bil på felsökning på inte mindre än fyra verkstäder varav två auktoriserade ingen vet vad som är fel då det inte finns inga felkoder.... När man startar     går den hur fint/ bra på tomgång sej själv när man ska börja köra  trycker man på gas så slocknar den helt startar igen samma fel men om man startar innan man börjar köra håller gasen i botten på tomgång ett tag sen funkar den som vanligt bara köra iväg :) va kan vara felet nå som haft samma????

Audi 2.0 tdi "Audi" (2008)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
6 juni 2021 · 14 042 Inlägg

mercedesC skrev:
Hej har en Audi a3 1.6 tdi gått 15 mil 2012 Haft min bil på felsökning på inte mindre än fyra verkstäder varav två auktoriserade ingen vet vad som är fel då det inte finns inga felkoder.... När man startar     går den hur fint/ bra på tomgång sej själv när man ska börja köra  trycker man på gas så slocknar den helt startar igen samma fel men om man startar innan man börjar köra håller gasen i botten på tomgång ett tag sen funkar den som vanligt bara köra iväg smile va kan vara felet nå som haft samma????

Varför 2 inlägg som är likadana i samma kategori???

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
6 juni 2021 · 17 470 Inlägg

Vettemannen skrev:

mercedesC skrev:
Hej har en Audi a3 1.6 tdi gått 15 mil 2012 Haft min bil på felsökning på inte mindre än fyra verkstäder varav två auktoriserade ingen vet vad som är fel då det inte finns inga felkoder.... När man startar     går den hur fint/ bra på tomgång sej själv när man ska börja köra  trycker man på gas så slocknar den helt startar igen samma fel men om man startar innan man börjar köra håller gasen i botten på tomgång ett tag sen funkar den som vanligt bara köra iväg smile va kan vara felet nå som haft samma????

Varför 2 inlägg som är likadana i samma kategori???

/Benny

Ordnade den saken /H

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang