VirreEriksson skrev:Den går att programmera bort.Lättast är att hitta någon nära dig med t5suite. Jag har möjlighet men finns nere i Blekinge.
Wbillestedt skrev:VirreEriksson skrev:Den går att programmera bort.Lättast är att hitta någon nära dig med t5suite. Jag har möjlighet men finns nere i Blekinge.Tack, koppar man upp sig på en lös box eller via obd uttag?
VirreEriksson skrev:Wbillestedt skrev:VirreEriksson skrev:Den går att programmera bort.Lättast är att hitta någon nära dig med t5suite. Jag har möjlighet men finns nere i Blekinge.Tack, koppar man upp sig på en lös box eller via obd uttag?Går att göra både och, så går att posta box också om du inte hittar någon i närheten.
Wbillestedt skrev:VirreEriksson skrev:Wbillestedt skrev:VirreEriksson skrev:Den går att programmera bort.Lättast är att hitta någon nära dig med t5suite. Jag har möjlighet men finns nere i Blekinge.Tack, koppar man upp sig på en lös box eller via obd uttag?Går att göra både och, så går att posta box också om du inte hittar någon i närheten.VirreEriksson skrev:Wbillestedt skrev:Tack, koppar man upp sig på en lös box eller via obd uttag?Går att göra både och, så går att posta box också om du inte hittar någon i närheten.Låter fint! Har du koll på vart boxen sitter? Jag kar läst både under förarsätet och vid passagerarsidan.
VirreEriksson skrev:Wbillestedt skrev:Tack, koppar man upp sig på en lös box eller via obd uttag?Går att göra både och, så går att posta box också om du inte hittar någon i närheten.
Wbillestedt skrev:Tack, koppar man upp sig på en lös box eller via obd uttag?
VirreEriksson skrev:Wbillestedt skrev:VirreEriksson skrev:Wbillestedt skrev:VirreEriksson skrev:Den går att programmera bort.Lättast är att hitta någon nära dig med t5suite. Jag har möjlighet men finns nere i Blekinge.Tack, koppar man upp sig på en lös box eller via obd uttag?Går att göra både och, så går att posta box också om du inte hittar någon i närheten.VirreEriksson skrev:Går att göra både och, så går att posta box också om du inte hittar någon i närheten.Låter fint! Har du koll på vart boxen sitter? Jag kar läst både under förarsätet och vid passagerarsidan.Passargerarsidan under handsfacket typ på ng900
Wbillestedt skrev:VirreEriksson skrev:Wbillestedt skrev:VirreEriksson skrev:Den går att programmera bort.Lättast är att hitta någon nära dig med t5suite. Jag har möjlighet men finns nere i Blekinge.Tack, koppar man upp sig på en lös box eller via obd uttag?Går att göra både och, så går att posta box också om du inte hittar någon i närheten.VirreEriksson skrev:Går att göra både och, så går att posta box också om du inte hittar någon i närheten.Låter fint! Har du koll på vart boxen sitter? Jag kar läst både under förarsätet och vid passagerarsidan.
VirreEriksson skrev:Går att göra både och, så går att posta box också om du inte hittar någon i närheten.