[quote="granadadr"][quote="The-GOAT"][quote="granadadr"][quote="The-GOAT"][quote="granadadr"]Jag anser att du är en språk och moralpolis, sikt i om folk betala böter,, finns betydligt värre saker gör i detta samhälle än att smita från en bot, man bör tänka på att ej köra så att någon kan bli skadad, men nu vart det ej så[/quote]
Jag,,anser,,att,,folk,,som,,inte,,tar,,sitt,, ansvar och står för vad dom gjort är ryggradslösa.
Det är just själva poängen, det kunde ha hänt en olycka, i syfte att förhindra olyckor har vi hastighetsövervakning för att få trafikanter att hålla hastighetsbegränsningarna.
Dessa är inte ett förslag utan faktiskt vad som gäller i trafiken, precis som att inte stå på en RH-parkering, blockera infarter, köra om vid dold sikt/kurva osv.
BTW, du,, kan ,,,tycka och tro,,,, precis vad du vill,,,,,,, det ändrar inte på det faktum att du gödslar med skiljetecken,,,,[/quote]
hoppas vi träffas i trafiken och du kommer från vänster

dessutom så finns det mer som är farligt i trafiken, beteendet, jag personligen hatar folk som ligger 10-20 km UNDER hastighetsbegränsning, ett tips, skaffa dig ett liv[/quote]
Vilket håll jag kommer ifrån spelar ingen roll, det är gällande regler som är viktigt.
Givetvis finns det flera kassa beteenden utöver fortkörning, det har jag inte påstått något annat om.
Jo, du verkar sitta på en hel del aggressiva tankegångar och beteenden, det gör dig tämligen olämplig i trafiken.
Det är lagligt att köra under hastighets-BEGRÄNSNINGEN, till viss mån, särskilt när väder och andra förhållanden så påkallar.
"Skaffa dig ett liv"
Jösses mössa, ni tonåringar är för jkl underhållande eme
[quote="The-GOAT"][quote="granadadr"][quote="The-GOAT"][quote="granadadr"]Jag anser att du är en språk och moralpolis, sikt i om folk betala böter,, finns betydligt värre saker gör i detta samhälle än att smita från en bot, man bör tänka på att ej köra så att någon kan bli skadad, men nu vart det ej så[/quote]
Jag,,anser,,att,,folk,,som,,inte,,tar,,sitt,, ansvar och står för vad dom gjort är ryggradslösa.
Det är just själva poängen, det kunde ha hänt en olycka, i syfte att förhindra olyckor har vi hastighetsövervakning för att få trafikanter att hålla hastighetsbegränsningarna.
Dessa är inte ett förslag utan faktiskt vad som gäller i trafiken, precis som att inte stå på en RH-parkering, blockera infarter, köra om vid dold sikt/kurva osv.
BTW, du,, kan ,,,tycka och tro,,,, precis vad du vill,,,,,,, det ändrar inte på det faktum att du gödslar med skiljetecken,,,,[/quote]
hoppas vi träffas i trafiken och du kommer från vänster

dessutom så finns det mer som är farligt i trafiken, beteendet, jag personligen hatar folk som ligger 10-20 km UNDER hastighetsbegränsning, ett tips, skaffa dig ett liv[/quote]
Vilket håll jag kommer ifrån spelar ingen roll, det är gällande regler som är viktigt.
Givetvis finns det flera kassa beteenden utöver fortkörning, det har jag inte påstått något annat om.
Jo, du verkar sitta på en hel del aggressiva tankegångar och beteenden, det gör dig tämligen olämplig i trafiken.
Det är lagligt att köra under hastighets-BEGRÄNSNINGEN, till viss mån, särskilt när väder och andra förhållanden så påkallar.
"Skaffa dig ett liv"
Jösses mössa, ni tonåringar är för jkl underhållande emellanåt.[/quote]
haha du har ju NOLL koll . att man kör under hastighetsgränsen ställer till det för ex tung trafik, skapar trafikstockning OCH farliga omkörningar, om man gillar detta så anser jag att man ska ta Taxi

jag anser att du snackar skit om saker du ej vet, har du sett mig köra bil? innan du sett mig eller åkt med mig vet du NOLL, du TROR du vet,[/quote]
Du framstår ingalunda som lämplig i trafiken med sådant hetsigt humör.
Att man använder versaler i texten gör tyvärr inte att det man skriver blir till någon typ av sanning.
Men det ser förbaskat löjligt ut.
Fråga din svensklärare i morgon om du har någon svenskalektion, hen kan förklara.
Att sitta och skriva att man HATAR sina medtrafikanter för att dessa inte kör max tillåten hastighet gör dig tämligen olämplig att vistas i trafiken bland oss andra.
Jag ser hellre att någon kör långsammare än känner sig hetsad och stressad att köra enligt din hatiska uppfattning.