8276
Sök

Baklucka fas2

4 Inlägg
för 20 timmar sedan
Trådstartare
Backlucka Volvo v70 2008

Hej, jag har byggt en Volvo v70 2008 till epa.

Jag har låst bakluckan endast via att slita bort vajern från där den sitter i låsmekanismen. Behöver dock in i bagaget nu hur löser jag detta? Någon som har några idéer?

* Voff voff *
11 325 Inlägg
för 1 timme sedan
Wilmer12345 skrev:
Backlucka Volvo v70 2008

Jag har låst bakluckan endast via att slita bort vajern från där den sitter i låsmekanismen. Behöver dock in i bagaget nu hur löser jag detta? Någon som har några idéer?

Skulle säga att utifrån är det rätt så kört. Har du någon möjlighet att demontera så att du kommer åt inifrån?

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

4 Inlägg
för 1 timme sedan
Trådstartare
Brådhis skrev:
Wilmer12345 skrev:
Backlucka Volvo v70 2008

Skulle säga att utifrån är det rätt så kört. Har du någon möjlighet att demontera så att du kommer åt inifrån?

Kommer åt inifrån ja

* Voff voff *
11 325 Inlägg
för 48 minuter sedan
Wilmer12345 skrev:
Brådhis skrev:
Wilmer12345 skrev:
Backlucka Volvo v70 2008

Kommer åt inifrån ja

Då borde du kunna komma åt att peta upp låset om du får bort klädseln på bakluckans insida. Är dock inte riktigt helt hundra på hur det ser ut i detalj, men värt ett försök kanske.

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

Sök