5722
Sök

ghetto-lösning?

Saab raggare : )
887 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
kan man koppla in en vanlig stereohögtalare i bilen ? yikes

Turbo.. Because Im worth it :)

4 554 Inlägg
9 december 2005
japp

887 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
Sweet ;D

Väghållningsvåldtagen
195 Inlägg
9 december 2005
Rent tekniskt är det inga problem. Men rent praktiskt vet jag inte om det är den bästa lösningen wink

Även en apa kan köra rakt fram med foten nedtryckt.
------------------------------------------------------------
Volvo S40

887 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
näe märkte de sad   blev ju inte direkt bättre.. o då hade jag skitpiss orginal högtalare i bak sad

781 Inlägg
9 december 2005
kan bli bättre brys ju på vad du sätter in å vd som driver dom! har du ett steg kan du få jäkligt bra bas med hjälp av några hemmahögtalare.. lr datahögtalarsystem? fast som sakt de låter oftast bättre om man bygger rikigt men har man ingna pengar å är trött på papphögtalare så kan de funka:p

Wankel
1 080 Inlägg
9 december 2005
polaren hade sina hemma högtalare i bilen ett tag, fick ju hyffsat ljud men ingen riktig bas

MDS Västerås

887 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
timpan_87 skrev:
kan bli bättre brys ju på vad du sätter in å vd som driver dom! har du ett steg kan du få jäkligt bra bas med hjälp av några hemmahögtalare.. lr datahögtalarsystem? fast som sakt de låter oftast bättre om man bygger rikigt men har man ingna pengar å är trött på papphögtalare så kan de funka:p

problemet är att jag bara ha en lågljudutgång =/ så kan bara ha ett steg då.... väl?! yikes

914 Inlägg
9 december 2005
Nej finns förgreningar du kan göra så att du kan ha i princip hur många steg som helst. MEn hur det påverkar ljudkvalitet, signal styrka å annat vet jag inte. Hade "3" lågnivåer inkopplade på mitt förra bygge med 2 kablar bara

887 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
Ronnie.L skrev:
Nej finns förgreningar du kan göra så att du kan ha i princip hur många steg som helst. MEn hur det påverkar ljudkvalitet, signal styrka å annat vet jag inte. Hade "3" lågnivåer inkopplade på mitt förra bygge med 2 kablar bara

'

och de blev bra dunnka dunka ändå? .. är ju en ide´

914 Inlägg
9 december 2005
Jarå men som sagt det vara bara mds fanatci basar kan inte kräva så mycket från dem heller

781 Inlägg
9 december 2005
finns förgreningar sen finns det nästan utgång på alla steg där man kan kopla vidare!

Sök