7085
Sök

kan man bytta klockan mot en färddator?

2 600 Inlägg
1 augusti 2007
Trådstartare
ja som det låter ovan så undra jag om man kan  bytta till en färddator istället för en klocka på en ford scorpio ifrån 94?

gör som jag kör gubba racer=)

265 Inlägg
1 augusti 2007
klimpan skrev:
ja som det låter ovan så undra jag om man kan  bytta till en färddator istället för en klocka på en ford scorpio ifrån 94?

I elektronikens värld är väll inget omöjligt wink , men om det är svårt eller ej kan jag inte svara på.

-

2 600 Inlägg
1 augusti 2007
Trådstartare
hehe nej. men om orginal kontakten passa hadde ju varit bra men så är väll inte fallet antar jag tongue

265 Inlägg
1 augusti 2007
klimpan skrev:
hehe nej. men om orginal kontakten passa hadde ju varit bra men så är väll inte fallet antar jag tongue

Du har en färddator som du vill flytta?, eller ja flytta den displayen helt enkelt bör inte vara så himla svårt.  Men finns det ingen färddator alls i bilen så skulle jag tro att du har en jävla massa pill att göra. Fömodligen inte värt det då. Men lämnar det till bättre vetande smile

-

2 600 Inlägg
1 augusti 2007
Trådstartare
jag ha bara en klocka just nu. men jag vill bytta den mot en färddator men det är nog som du säger att det är lite pill me det men jag kolla de på en bild och kontakten ser likadan ut men är osäker får ta mig en titt och se.

Sök