Precis som rubriken lyder undrar jag om det är något fel på dom koniska basreflexrören från biltema? Dom är ju nått fruktansvärt mycket billigare än på dom flesta bilstereo butiker på internet
Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
Låter som det är lika bra att köpa dom för 30 kr istället för ett från nån bilstereofirma för över 150 kr Ä väl bara att byta om man inte blir nöjd Tack för svaren!
Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för
Tror inte du läste allt riktigt nogrannt för jag menade att jag inte frågade efter hållbarheten på plasten utan det jag undrade på om det var någon skillnad på var ljudet.. Fattar väl jag också att inte plasten kommer spricka
Har kikat lite på dom rören faktiskt, kör ju själv med Aeroports och dom ser ju faktiskt i stort sett likadana ut Vettefan vad som gör sån skillnad på priset.. /Wikberg
"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet - Farbro Barbro"