7255
Sök

slutsteg dls class a info??

Muttley
2 augusti 2007
hej jag har ett slutsteg som jag inte vet ett skit om jag vill veta liter mer vad de är värda på ett ungefär och man kan få för de smile
skriver ner allt som står på de här

Dls  Genesis
Model Q100x
4*25Watt
class A Amplifier

de är allt som står på det och jag hittar inte de på internet så någon vågar  gissa värdet på dessa??

4 554 Inlägg
2 augusti 2007
tror du iaf kan få 1500 för de

264 Inlägg
2 augusti 2007

Muttley
2 augusti 2007
loudness skrev:
tror du iaf kan få 1500 för de

allvar ?? jag satte 800 :S  inte konstigt att de ringer som svin på de då, men säg för att jag ska få iväg de snabbt typ 1200-1300 för att inte vara dum mot mig sj ??

tackar för info smile

4 554 Inlägg
2 augusti 2007
hehe ja de funkar nog.. nä sökte på google och såg en som satt de på 1500kr och fått de sålt så tänkte såpass kan du ju iaf få för de

Muttley
2 augusti 2007
okej då tackar jag hehe , då gick jag ju i förtjänst på detta slutsteget om jag får de sålt för de priset ju smile

1 634 Inlägg
2 augusti 2007
Det kommer du inte ha några problem med om det är i fint skick wink Är rätt sugen själv faktiskt, men som vanligt är det vääääldigt mycket man är sugen på, och ger man sig på allt... Ja då blir det tufft med ekonomin sad

Vill du inte ha nåt ljud själv då? Är ju kanonsteg till framsystem. De tar väl inte så mycket plats heller.
Senast redigerat av andreas_gbg_ (2 augusti 2007)

Numera Saab 9-5 Aero -00

Muttley
2 augusti 2007
andreas_gbg_ skrev:
Det kommer du inte ha några problem med om det är i fint skick wink Är rätt sugen själv faktiskt, men som vanligt är det vääääldigt mycket man är sugen på, och ger man sig på allt... Ja då blir det tufft med ekonomin sad

Vill du inte ha nåt ljud själv då? Är ju kanonsteg till framsystem. De tar väl inte så mycket plats heller.

hehe jo de är ju ett bra steg tyckte jag när jag hade det. hade de i celican.
dock så köpte jag mig min v40 nu  och vill inte börja dra massa kablar och dylikt då jag samlar till en dyrare enhet, skall ha dubbel din dvd med skärm så ja får lägga undan till det hehe.

de är massor som ringt nu :S  känns jobbigt att säga att man har högre bud hela tiden.
fick ett jätteskambud nu haha 700 spänn när jag sade att jag fått högre pris :S

men men ja som sagt så får ni pma ni som är intresserad wink har en bas med haha smile

Sök