5572
Sök

Kondens vs. Slutsteg!

1 131 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
Nu är Bas och Slutsteg inköpt, MEN!

Baslådan får man juh lägga i bagaget å det ska väl inte vara några problem, men däremot SLutsteget det får ej plats i bilen så får förmodligen lägga det där bak också. Å då har jag en fråga.

-Frågan Lyder!
Bagaget är stället där det blir mest kondens på vintern, inte minst i min gamla 740.
Vill juh ej att slutsteg ska pajja pga det, så finns det någon bra lösning på hur jag ska lägga det där bak men ändå klara av Vintern?

620 Inlägg
14 augusti 2007
jag har allt i skuffen har funkat fint på vintern....big_smile

265 Inlägg
14 augusti 2007
Rigg0 skrev:
Nu är Bas och Slutsteg inköpt, MEN!

Baslådan får man juh lägga i bagaget å det ska väl inte vara några problem, men däremot SLutsteget det får ej plats i bilen så får förmodligen lägga det där bak också. Å då har jag en fråga.

-Frågan Lyder!
Bagaget är stället där det blir mest kondens på vintern, inte minst i min gamla 740.
Vill juh ej att slutsteg ska pajja pga det, så finns det någon bra lösning på hur jag ska lägga det där bak men ändå klara av Vintern?

Har alltid haft allt i skuffen och har då aldrig haft några problem med det. Hur mycket kondens får du egentligen tongue?

-

4 554 Inlägg
14 augusti 2007
ställ in en torrbollen så är du på säkra sidan

1 878 Inlägg
14 augusti 2007
när jag hade 740in så ställde jag alltid in stegena under hatthyllan där det inte blir nån kondens. och byggde till en vägg och tätade. (gick att skruva bort på 2min) funkade prima. tills bilen gick till skroten smile

Sök