6112
Sök

display funkar inte på deh-p9600mp cdspelare. behöverhjälp/tips

638 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
har ett problem med min pioneer spelare. den inre displayen funkar inte och inte knapparna heller verkar det som. men allt på den yttre displayen funkar. det finns inga säkringar på baksidan av spelaren heller. vad kan felet vara?

här är en bild på spelaren.

http://img161.imagevenue.com/loc933/th_89745_DEHP9600MP_123_933lo.jpg
Senast redigerat av Ripley333 (29 augusti 2007)

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

3 Inlägg
29 augusti 2007
Hade ett liknande problem med en spelare tidigare. Har du kollat så att det inte finns ett reset hål? Fungerar kanske annorlunda på de nya spelarna.

638 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
nej det har jag inte kollat. men tack för tanken  smile ska kolla det imorn. hittade du inte felet på din spelare då?

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

24 Inlägg
31 augusti 2007
Jag skulle tro att det är flexkablen som e kass, det e den tunna kablen som sitter mellan apparaten & displayen. Det är det vanligaste felet när de beter sig så.

638 Inlägg
31 augusti 2007
Trådstartare
men det är ju den inre displayen som e kass. så jag förstår inte vad den flexkablen har med den att göra?

Sök