fråga ang carpower bas

pippaaN
3 september 2007 · 987 Inlägg

Spelar dessa bra?

Här har du ett sjukt Grymt baspaket som kan få alla att må illa!!! Docka Sinus Stegen och du får 3000wrms rå styrka rakt in i 30kg bas! .
Nästan farligt men ett måste för den som vill vara värst!
3000wrms i 2x15kg bas! ja det är kärlek för basälskaren.


Detta mycket basvilliga paket innehåller följande:

2st Sinus Live SL-A1500 1500wrms/1ohm
2st Carpower Sonic 12 12" bas på hela 15kg

http://www.carbonize.se/catalog/product … cts_id=393

Verkar vara en jävla bra pris iallafall, tycker jag.. så frågan är, är det så bra som det verkar..?

i like it load
biffsteak
3 september 2007 · 148 Inlägg

Han ville ju bara veta om det är ett prisvärt paket lr inte han gör ju inte reklam för det på det sättet.. "pust"... Enligt  jag har hört så spelar paketen med bara ett steg och en bas väldigt bra så med dubbla steg och dubbla basar lär det spela ännu bättre... Men kommer gå åt enormt mycket ström så om du ska ha ett sånt här paket får du räkna med iaf 1 extra batterie helst fler... Jag skulle köra 3st batterier sammanlagt om jag skulle köra med detta paket... 1st på orgninalplatsen i fram och dubbla i bakluckan...

Du får väl se vad dom andra har för åsikter dumt att fatta ett beslut för att nån säger att sakerna är bra.. bättre med fler argument och sedan utgå från en sammanfattning..

Lycka till

k1mm0 tokfrans
4 september 2007 · 982 Inlägg

jag vet att man kan spela ruskigt högt med dessa saker wink

Seat Leon 1.8T 20v Sport "Sjusovaren" (2001)
stukastini
4 september 2007 · 265 Inlägg

biffsteak skrev:
Han ville ju bara veta om det är ett prisvärt paket lr inte han gör ju inte reklam för det på det sättet.. "pust"... Enligt  jag har hört så spelar paketen med bara ett steg och en bas väldigt bra så med dubbla steg och dubbla basar lär det spela ännu bättre... Men kommer gå åt enormt mycket ström så om du ska ha ett sånt här paket får du räkna med iaf 1 extra batterie helst fler... Jag skulle köra 3st batterier sammanlagt om jag skulle köra med detta paket... 1st på orgninalplatsen i fram och dubbla i bakluckan...

Du får väl se vad dom andra har för åsikter dumt att fatta ett beslut för att nån säger att sakerna är bra.. bättre med fler argument och sedan utgå från en sammanfattning..

Lycka till

2 extra batterier, skall det verkligen behövas? till frågan, tror det spelar bra. Var ju väldigt omtvistad det här för ett tag sen när det kom. Men alla som jag vet har köpt det verkar vara väldigt nöjda iaf.

-
k1mm0 tokfrans
4 september 2007 · 982 Inlägg

MINST 2 batterier.. dom drar ström

Seat Leon 1.8T 20v Sport "Sjusovaren" (2001)
pippaaN
4 september 2007 · 987 Inlägg

biffsteak skrev:
Han ville ju bara veta om det är ett prisvärt paket lr inte han gör ju inte reklam för det på det sättet.. "pust"... Enligt  jag har hört så spelar paketen med bara ett steg och en bas väldigt bra så med dubbla steg och dubbla basar lär det spela ännu bättre... Men kommer gå åt enormt mycket ström så om du ska ha ett sånt här paket får du räkna med iaf 1 extra batterie helst fler... Jag skulle köra 3st batterier sammanlagt om jag skulle köra med detta paket... 1st på orgninalplatsen i fram och dubbla i bakluckan...

Du får väl se vad dom andra har för åsikter dumt att fatta ett beslut för att nån säger att sakerna är bra.. bättre med fler argument och sedan utgå från en sammanfattning..

Lycka till

Får tacka för svaret! (: Vi får la se hu det blir då, det verkade ju vara väldigt billigt åtminstone (:

i like it load
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang