Åsikter om kommande ljudbygge

A_Lindahl Lite överallt..
8 september 2007 · 612 Inlägg

Hejsan!

Har nu under kvällen suttit och lek lite om hur mitt projektarbete ska se ut, och har kommit fram till detta:

http://aycu40.webshots.com/image/26119/2004160544834826666_rs.jpg

De båda rören som går upp i mitten är basrör från lådan och de två yttersta är 6,5" är det tänkt.

Blir förresten inte så stela som de ser ut nu, utan ska plastas i mer "runda" former! wink

Men vill höra åsikter om vad ni tror, om det blir snyggt, bra, fult eller dåligt!

Och bygget ska sitta i min Golf 2, så blir mindre än på bilden! tongue

Senast redigerat av A_Lindahl (8 september 2007)

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
--Iceman--
9 september 2007 · 30 Inlägg

Ser ut att bli bra det där men ska du inte försöka göra ngt mer udda om du endå ska plasta obs bara min fundering

A_Lindahl Lite överallt..
9 september 2007 · 612 Inlägg

PUH skrev:
Ser ut att bli bra det där men ska du inte försöka göra ngt mer udda om du endå ska plasta obs bara min fundering

Beror på vad du menar med "udda" tongue

Men ska plasta rören så att de blir "vulkanformade", så att säga om du förstår?

Tror det skulle bli bra, men som sagt, bara att ös på med åsikter, vill höra! smile

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
A_Lindahl Lite överallt..
9 september 2007 · 612 Inlägg

Mer åsikter?

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
patrik79
9 september 2007 · 782 Inlägg

jag hade byggt en sluten el basreflex låda istället med basen bakåt och basröret bakåt också och funkar steget med två basar skulle jag lätt satsat på det.
har du något vettigt o stort steg skulle jag fälla in det i golvet med plexi över annars skulle jag gömma undan det och kondningen skulle jag gömma undan också.
6,5 skulle jag byggt in i dörrarna fram, hellst dubbla på varje sida så du får plasta lite också för det verkar du va sugen på.

A_Lindahl Lite överallt..
9 september 2007 · 612 Inlägg

visst skulle jag kunna göra allt de där med att sänka ner slutstegt i golvet, mm.

Problemet är bara att jag har en GOLF 2!

dvs. MYCKET begränsat utrymme i bagaget. annars så hade de nog blivit mycket "flådigare" ;P

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang