Är detta bra grejor och går dom att använda utnaför bilen också??

timpan_87
15 januari 2006 · 781 Inlägg

timpan_87 skrev:
högtalarna påminner om dom ja har på den 500 kr sterion fast det är inte samma! förstäkare å de andra ser mest roligt ut.. tror inte de är nåt direkt å hurra för pioneern är då bättre men högtalarna ser väll ingen vidare ut

tycker du borde kunna hitta mkt bättre för 1500 kr än den pioneern.. genför bara med min egen som ja vet spelar grymt bra.. den på länken haha fast bilderna är väll mer en skam..


http://kopochsalj.eniro.se/query/noimag … al/0/hpp/3

tja brys på vad du menar me långt sälvesborg ligger ju i blekinge såtongue

och enligt mej spelar de rikigt bra.. men de är ju smaksak med som allt annat..

men de spelar klart mkt bättre än dom andra länkarna.smile mejla mej för mer info.. anonsen har legat ute ett tag nu så. va sugen på att sälja den innan men vet ärligt inte längre men kanske. men säljer inte den i del. förstäkaren å d fungera ju i alla tider å även lp spelaren. å höttalarna fungera felfrit.

FreddeLi Studerande maskiningenjör
15 januari 2006 · 1 903 Inlägg

ja sölvesborg e ju inte särskit långt från karlskorna. jag ska fundera lite på det jag e inte riktigt säker om jag ska köpa nu eller om jag ska vänta ett tag.
och föresten du  "CosMoZ" min hemabio e inte alls särkilst grym det tar bara tid att montera ner eftersom de e ett jävla trassel bland alla sladdarna tongue
tack för svaren

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang