Lackning

zwich Saab raggare : )
17 januari 2006 · 887 Inlägg

Håller bara på o fantisera lite, men vet nån hur mýcke en hel-lackering skulle kosta ungefär..

typ :

http://www.garaget.org/archive/12610/11381/large_11381-132701.jpg

Turbo.. Because Im worth it :)
Rs_88 Street legend
17 januari 2006 · 191 Inlägg

Beror ju på om du slipar ner den själv o köper färgen själv så blir det ju billigare.. men ska du ha en riktig lack av "ligitimerad" lackerare så går det på minst 10 iaf..

You only get 1 finger while I'm shifting gear ;)
Saab 9-3 aero cab "Rs" (2002)
zwich Saab raggare : )
17 januari 2006 · 887 Inlägg

Rs_88 skrev:
Beror ju på om du slipar ner den själv o köper färgen själv så blir det ju billigare.. men ska du ha en riktig lack av "ligitimerad" lackerare så går det på minst 10 iaf..

damn ;/ får väl fortsätta dömma då sad ;D

Turbo.. Because Im worth it :)
Hejhoppet
17 januari 2006 · 337 Inlägg

Lack, förtunning, härdare och tillbehör gick på 3000:- när jag skulle lacka min golf!  Hade farsan som lackade den.  Det är ett jävla jobb att slipa o plocka bort skiten! Arbetet kostar några kulor om andra ska göra det åt dig!

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN
zwich Saab raggare : )
17 januari 2006 · 887 Inlägg

Reggin skrev:
Lack, förtunning, härdare och tillbehör gick på 3000:- när jag skulle lacka min golf!  Hade farsan som lackade den.  Det är ett jävla jobb att slipa o plocka bort skiten! Arbetet kostar några kulor om andra ska göra det åt dig!

Mjo ;/ men då måste man somsagt ha kontakter och va lite kunnig, själv har man ju bara lackat om sin cd-front tongue såå.. får nog vänta några år sad

Turbo.. Because Im worth it :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang