2794
Sök

vart köper man "valkuk" till Honda B18C4-motor

Street Racer
17 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
vart får man tag i en valkuk till en Honda B18C4 Motor

// Civic Boy

Vw trimmare
2 995 Inlägg
23 november 2007
honda_89 skrev:
vart får man tag i en valkuk till en Honda B18C4 Motor

hahaha smile i atlanten lär det finnas en hel del roll

Street Racer
17 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
det är en vakum kompressat rör som trycker in luften i motorn så man får extra kraft o motor mår mycket bättre

// Civic Boy

172 Inlägg
23 november 2007

wroooooomprrrsssssscccchhhh

Street Racer
17 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
du vet ingen annan sida som är lite lättare att beställa från?

// Civic Boy

172 Inlägg
23 november 2007

wroooooomprrrsssssscccchhhh

9 108 Inlägg
23 november 2007
Tänk på rubriksanvisningarna i fortsättningen, för dom som inte vet kan tråden lätt missuppfattas wink

Sidledesförare
268 Inlägg
23 november 2007
Den dagen det ger något så är det ju bara säga till

Man vet aldrig, före man vet

1 827 Inlägg
23 november 2007
www.passwordjdm.com säljer. Dock är inte dessa heller "äkta" men lika bra kvalitét som J´s Racings produkt.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Sidledesförare
268 Inlägg
24 november 2007
RouziMotorsport skrev:
Köp inget från ebay om du inte vill åka runt i massa fake produkter.
yashimotors e dyra, jag vet billigare och dem heter Carbon Fiber PowerChamber intake och inte "Whalecok". Dem ger effekt och ser snygga ut!

Då vill jag ha en detaljerad beskrivning på varför du skulle få mer effekt för att du använder en förlängning mellan luftfilter och vanliga systemet liknande en mycket grov men inte allt för hård valpenis. Förklara för mig vad som händer där inuti som ger effekt.

1 827 Inlägg
24 november 2007
Wezzli skrev:
RouziMotorsport skrev:
Köp inget från ebay om du inte vill åka runt i massa fake produkter.
yashimotors e dyra, jag vet billigare och dem heter Carbon Fiber PowerChamber intake och inte "Whalecok". Dem ger effekt och ser snygga ut!

Då vill jag ha en detaljerad beskrivning på varför du skulle få mer effekt för att du använder en förlängning mellan luftfilter och vanliga systemet liknande en mycket grov men inte allt för hård valpenis. Förklara för mig vad som händer där inuti som ger effekt.

Dom ger inte mer effekt än ett vanligt öppet filter, men effekt ger det garanterat.

Mvh/Marcus

Sidledesförare
268 Inlägg
24 november 2007
Ja, nog satan är det då marginellt i sådana fall. Jag tror mer på att den inte agerar strypning än att den ger effekt, lika jävla troligt som dom här spiralerna du sätter innanför luftfiltret för att få snurr på luften, magneterna du sätter på bensinslangarna för att rensa bensinens själv så att dom går hårdare. Förklara varför i hellvete den skulle ge mer effekt, kan du inte förklara så visa konkreta bänkningstester av opartisk testare.

1 827 Inlägg
24 november 2007
Wezzli skrev:
Ja, nog satan är det då marginellt i sådana fall. Jag tror mer på att den inte agerar strypning än att den ger effekt, lika jävla troligt som dom här spiralerna du sätter innanför luftfiltret för att få snurr på luften, magneterna du sätter på bensinslangarna för att rensa bensinens själv så att dom går hårdare. Förklara varför i hellvete den skulle ge mer effekt, kan du inte förklara så visa konkreta bänkningstester av opartisk testare.

Har jag påstått något annat? Hondas orginal luftfilterbox inkl resonanslåda brukar plugga igen någon häst. Öppnar man upp andningsvägarna så får du helt enkelt mer effekt.

Mvh/Marcus

Sidledesförare
268 Inlägg
24 november 2007
Eisenhut skrev:
Wezzli skrev:

Har jag påstått något annat? Hondas orginal luftfilterbox inkl resonanslåda brukar plugga igen någon häst. Öppnar man upp andningsvägarna så får du helt enkelt mer effekt.

Precis som att köpa ett icke könsorgansformat rör som dessutom säkert kostar hälften så mycket.

Sök