4804
Sök

elhissar i 940

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
22 januari 2006
Trådstartare
#1
Är det svårt att koppla in elhissar i en volvo 940 som är vev ifrån början.. och hur gör man på enklaste sätt?? tack på förhand

391 Inlägg
22 januari 2006
#2
åk på skroten och plocka ur elmotorn, knapparna osv..  ur någon bil och montera på din,   fast enklast är väll att byta dörrar,   fst då måste du lacka med  kanske inte vad du tänkt

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
22 januari 2006
Trådstartare
#3
andreasl skrev:
åk på skroten och plocka ur elmotorn, knapparna osv..  ur någon bil och montera på din,   fast enklast är väll att byta dörrar,   fst då måste du lacka med  kanske inte vad du tänkt

Får tacka för ditt svar.. big_smile men var kopplar man in motor och sånt sen då?? jag kanske ändå ska lacka om bilen.. men vi får se hur det blir.. tack för svaret iallafall.. big_smile


Sök