5131
Sök

Vad heter färgen?

Saab raggare : )
887 Inlägg
23 januari 2006
Trådstartare
#1
Har fixat kåpor till luftutsläppet där bak ( eller om de insläpp tongue)..
OCH skulle vilja lacka dom..
vet nån vad färgen på min bil heter?
Alltså färgkoden *edit*
http://www.garaget.org/archive/12610/11381/11381-132519.jpg
Senast redigerat av zwich (23 januari 2006)

Turbo.. Because Im worth it :)

Saab raggare : )
887 Inlägg
23 januari 2006
Trådstartare
#2
SupraM3 skrev:
ska stå under motorhuven om det är orginal

attans.. då måste jag gå ut ju ;P thx wink

Turbo.. Because Im worth it :)

451 Inlägg
23 januari 2006
#3
brukar det inte stå i bagaget ? .. på min står det där allfal :S

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

Jajjemen!
1 512 Inlägg
23 januari 2006
#4
2_Hot_Golf skrev:
brukar det inte stå i bagaget ? .. på min står det där allfal :S

det beror på vad du har för bil

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.


Sök