Bur i Impreza

Oskar_ Avstängd
30 januari 2006 · 124 Inlägg

Hej! Jag är ny här, jag har en fråga som säkert är jättedum, jag undrar om det finns störtbågekit kit (helbur, ej halv) till Impreza GT, som man bara bultar i typ. känns väldigt dumt att ge sig in på det själv och svetsa...
Och vad ett sånt kit kostar.

Sen undrar jag om man måste plocka ut buren varje gång man besiktigar pga korkade skrivbordsbestämmelser?

Och slutligen undrar jag vad effektöknigen blir ca med chiptrimmnig och 3" utblås.

Jag har ingen Impreza GT (än) pga ålder, men kan va intressant att veta sånnahär saker iaf smile

Mvh Oskar

Jag är en tramsare.
Thommie
30 januari 2006 · 192 Inlägg

Oskar_ skrev:
Hej! Jag är ny här, jag har en fråga som säkert är jättedum, jag undrar om det finns störtbågekit kit (helbur, ej halv) till Impreza GT, som man bara bultar i typ. känns väldigt dumt att ge sig in på det själv och svetsa...
Och vad ett sånt kit kostar.

Sen undrar jag om man måste plocka ut buren varje gång man besiktigar pga korkade skrivbordsbestämmelser?

Och slutligen undrar jag vad effektöknigen blir ca med chiptrimmnig och 3" utblås.

Jag har ingen Impreza GT (än) pga ålder, men kan va intressant att veta sånnahär saker iaf smile

Mvh Oskar

Ja de finns färdiga båg-kit till imprezan.. de ä ja nästan 100 på iaf! Vilka priser de ligger på kan du kolla me olika trimfirmor osv.

Det går säkert att typa om bilen me båge, men då behöver de va godkända..

Effekten hamnar runt 260-270 riktiga hästar, med originalturbon..
Men bara ett 3" system gör ganska mycket.. speciellt om du kör utan kat!

Volkswagen Passat "4Motion" (2007)
Disälturbo Jude
31 januari 2006 · 86 Inlägg

http://www.svetsosmide.se/ <- Fixar nog en bur till en Subba

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang