4591
Sök

Tävling! Helstripning av min Skyline!

Skyracer
917 Inlägg
28 januari 2006
Trådstartare
#1
Då är det dags för BRL att ta in offerter för en helstripning av min bil. Men jag vill gärna höra lite vad andra tror kommer att bli trenden för 2006. Antingen rita själv på min bil eller så lämna förslag på annan målning, behöver inte vara från en Skyline.

Det förslaget som påverkar mig mest belönas med en radiostyrd bil (nej inte Skyline) som jag fått genom BRL (1:10/42 cm/80 km/h).

Det enda kravet jag har egentligen är att det får plats/bakas in namn/logor av mina sponsorer någonstans. I övrigt så kan det vara hur vilt som helst. wink

http://www.skyline.se/pics/oktober_2005/skyracer_skyline_r33_2.jpg

http://www.skyline.se/pics/oktober_2005/skyracer_skyline_r33_4.jpg

http://www.skyline.se/pics/oktober_2005/skyracer_skyline_r33_3.jpg

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

1 432 Inlägg
29 januari 2006
#2
har en tanke.. ska slagga nu, kan drömma lite om den och se hur den blir imorgon om jag får tid över.... smile

Dock, för att underlätta... Vad har du tänkt dig? menar, vill du ha en simpel och så sitter man i timmar för att göra en superdetaljerad så är ju det lite funky =P
Tribals?
Flames?
Spikes?
Pinstriping?

Urvalet av grejer är stort, vad är ditt intresse?

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

draminbil.nu
1 382 Inlägg
1 417 Inlägg
29 januari 2006
#4
Är det inte dom som står på dörrsidorna då? Och framför bakhjulen.


8 156 Inlägg
29 januari 2006
#5
Kanske dags att installera Photoshop i datorn...
Vad är det för radiostyrd bil det handlar om?
Låter som en snabb rackare.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Skyracer
917 Inlägg
29 januari 2006
Trådstartare
#6
Jag gillar japanskt, aggressivt, tribals.

Gillar denna hjälmen:
http://www.skyracer.se/pics_ovrigt/sniper/helmet_tribals.jpg

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

Såld på Italienare
579 Inlägg
29 januari 2006
#7
Sailormoon på huven.

ps. Du kan skicka rs bilen till kungälv

1 432 Inlägg
29 januari 2006
#8
Hur länge har vi på oss innan bilen skall lämnas iväg eller att tävlingen är avklarad?

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

Skyracer
917 Inlägg
31 januari 2006
Trådstartare
#9
SpeedOfLight skrev:
Hur länge har vi på oss innan bilen skall lämnas iväg eller att tävlingen är avklarad?

Tja, bara allt sitter på bilen till Elmia, så det är ett tag kvar. big_smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

1 432 Inlägg
31 januari 2006
#10
Perfekt.. För mitt schema har blivit jävligt fullt nu denna veckan... :S Har du fått in några alternativ ännu då?

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

Skyracer
917 Inlägg
1 februari 2006
Trådstartare
#11
Ja, det har kommit in några riktigt bra förslag. Bra som i att gå att använda alltså. smile

Angående sponsorerna så vet jag inte ännu vilka de är, säkra är bl.a. BRL men det har inte så stor betydelse, bara det finns någon plats för att sätta dit dem sen.

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö


Sök