4827
Sök

Ny bil! Hitta ingen bättre (S4 vs EVO VI)

371 Inlägg
2 januari 2008
Trådstartare
Vilken tror ni man ha mest körglädje allmänt av,..

Audi s4 2.7t
Evo 6

vad jag vet så har ju båda 4-hjulsdrift. fördelen till evo är ju vikten..funderar även på o skaffa en r1.. typ 99-00 och ha på sommaren,. så bilen kommer ja ju ha året runt.

Vet någon vilken som är biligast att äga, försäkring,bränsleförbrukning,reservdelar osv

/ Henke

Life is a bitch, then u die

9 108 Inlägg
2 januari 2008
Köp någon billigare bil t.ex. Subaru Impreza GT eller en äldre EVO, kanske Audi S2? Hojen kommer släcka ditt fartbegär tillräckligt på sommaren så det är inte värt dom extra hästarna smile

Jag är ganska säker på att S4an är billigare att äga, men EVOn är ju klart grymmast alla andra kategorier.

edit: Du ville inte att man skulle hitta någon bättre nej... Det jag skrev överst gäller bara om du skaffar hojen wink Annars är helt klart EVOn bästa valet, tänk inte så mycket på försäkring eller bensinkostnad. Roligt/krona är det som gäller på sådana bilar.

371 Inlägg
2 januari 2008
Trådstartare
Oj med topic med bättre mena jag tråd haha smile.. hitta en sjukt fin s4 som jag väldigt intresserad av.. men sen vill jag ha en bil som man ser.. ex.. subaru,evo,supra o så.. Jag kan köpa polarens evo 6 me för 170.. men då kan man typ glömma hoj smile

Life is a bitch, then u die

Sök