5404
Sök

Sweden Rock tour

620 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Har ett förslag till dom som ska åka på SWEDEN ROCK FESTIVAL i Sölvesborg om man typ kan försöka få ihop dom som ska dit att typ samåka i "caravan" typ start stockholm på onsdagen och hemåt söndag jag vet inte så alla som är sugen på att hjälpa eller vara med skriv!!
Jag e dock inte den bästa att ordna me saker så om någon som känner sig manad att göra just de har lust säg till!!

//BLOMZA...

155 Inlägg
13 januari 2008
Det låter intressant dock bor jag inte så långt därifrån men har jag lappen klar då är jag klart intresserad, är det bara du änsålänge eller?

Jag vill inte skryta, men det är faktiskt jag som är Batman..

620 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
japp... kom på iden nu idag...big_smile Men nog vet ja de finns mer än jag som ska på sweden rock som passerar våran huvudstad!

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
13 januari 2008
Fan, ska ni dit så får ni ju säga till wink. Har ju bara 1 mil dit typ tongue

Allt för den där jävla hatten!

9 108 Inlägg
13 januari 2008
Allmänt är också för bilrelaterat, trodde att du skulle kolla lite mer noggrannt efter förra låsningen, flyttar till offtopic nu då. (går inte att flytta trådar just nu verkar det som, fixar sedan)

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
13 januari 2008
hmmm Hade kanske varit roligt, men nu bor man i Helsingborg så det blir ju LITE omväg, Några som skall ner till wacken i år? camping vid bilen, billigare öl och billigare biljett och bättre band och mindre regler än Sweden rock smile?

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

620 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Kom igen nu någon mera ska vell från stockholm mot sölvesborg!! eller blir man ensam!? VET ATT DE FINNS METAL FANS DÄR UTE SOM SKA SÅ SKRIV FÖR ***!!!!!!!!!

Sök