bas

linkan lindgren
7 februari 2006 · 494 Inlägg

hej är det nån som har,  eller vet nåt om den här basen? raveland axx 1010   är den nåt att ha?eller är det inget att kosta på går på ca 500 kr     finns på  www.shop.conrad.se


tackar på för hand

jag är hård som sten
timpan_87
7 februari 2006 · 781 Inlägg

linkan lindgren skrev:
hej är det nån som har,  eller vet nåt om den här basen? raveland axx 1010   är den nåt att ha?eller är det inget att kosta på går på ca 500 kr     finns på  www.shop.conrad.se


tackar på för hand

ingen anning. facktist..

Drönirettab
7 februari 2006 · 21 761 Inlägg

Det går att hitta värden och lådförslag på www.speakertrade.com om man tittar i produktkatalogen. Jag tror inte att det är någon supersub som spelar avgrundsdjupt iaf men den verkar häftig. På något vis så är jag inte lika misstänksam mot ett element med värden som ett element utan värden.

Det verkar vara ett amerikanskt märke såg jag.

Senast redigerat av Drönirettab (7 februari 2006)

linkan lindgren
7 februari 2006 · 494 Inlägg

Drönirettab skrev:
Det går att hitta värden och lådförslag på www.speakertrade.com om man tittar i produktkatalogen. Jag tror inte att det är någon supersub som spelar avgrundsdjupt iaf men den verkar häftig. På något vis så är jag inte lika misstänksam mot ett element med värden som ett element utan värden.

Det verkar vara ett amerikanskt märke såg jag.

japp men nå tror jag att den duge eller har ni nå bättre förslag i den prisklassen

jag är hård som sten
linkan lindgren
7 februari 2006 · 494 Inlägg

Drönirettab skrev:
Det går att hitta värden och lådförslag på www.speakertrade.com om man tittar i produktkatalogen. Jag tror inte att det är någon supersub som spelar avgrundsdjupt iaf men den verkar häftig. På något vis så är jag inte lika misstänksam mot ett element med värden som ett element utan värden.

Det verkar vara ett amerikanskt märke såg jag.

tack för tipset

jag är hård som sten
linkan lindgren
7 februari 2006 · 494 Inlägg

Drönirettab skrev:
Det går att hitta värden och lådförslag på www.speakertrade.com om man tittar i produktkatalogen. Jag tror inte att det är någon supersub som spelar avgrundsdjupt iaf men den verkar häftig. På något vis så är jag inte lika misstänksam mot ett element med värden som ett element utan värden.

Det verkar vara ett amerikanskt märke såg jag.

eller skulle det vara bättre att satsa på mangnat xecutor 1000  för 750 kr på nardik

jag är hård som sten
Phaetoon
8 februari 2006 · 8 156 Inlägg

Jag skulle satsa på det sistnämnda. Där har dom iaf lite mer koll på sina grejer...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
linkan lindgren
8 februari 2006 · 494 Inlägg

Phaetoon skrev:
Jag skulle satsa på det sistnämnda. Där har dom iaf lite mer koll på sina grejer...

ja kanske det får se hur min budjet är

jag är hård som sten
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang