4094
Sök

kapning av dragkrok

609 Inlägg
9 februari 2006
Trådstartare
#1
Har en jetta -90 vars dragkrok ska bort. Tänker kapa bort den (pga besiktning), men då kvarstår det ett hål i bakre stötfångare... Nån som vet hur man fixar igen hålet på ett smidigt sätt?

8 156 Inlägg
9 februari 2006
#2
Spackel kanske?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

469 Inlägg
9 februari 2006
#3
Plasta sen spackel.

12 086 Inlägg
9 februari 2006
#4
Låt hålet va.. smile

Dieseldoktor
113 Inlägg
9 februari 2006
#5
dra ut slutröret där istället=)


609 Inlägg
10 februari 2006
Trådstartare
#6
Projektet indraget. Bilen såld pga ombesiktning.


Sök