4157
Sök

Stylingnät...

SSS -12
3 217 Inlägg
12 februari 2006
Trådstartare
#1
Jag har kommit till den fas då jag är sugen på att faktiskt bli av med skramlet från nätet på min bakspiler då jag som snabbast fäste det med ståltråd i somras av lathet...

Vad ska man använda för att det ska fastna på "rätt" sätt, så att det inte lossnar och sitter på spoilern och inte på genom ståltråd... Har hört om något lim, men finns där inget annat som man kanske har hemma? En sån typisk ligga-hemma-sak!







Jaja, hacka ni ner på mig för detta! Men jag gjorde detta för att jag inte orkade sen får ni säga vad ni vill om det, och det finns inget snack, jag ska inte ta bort det för att någon liten raggare tycker det är fult osv... Ge mig bara ett vettigt svar!

Tack på förhand!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

184 Inlägg
12 februari 2006
#2
PL400 sen sitter det big_smile

SSS -12
3 217 Inlägg
12 februari 2006
Trådstartare
#3
djRob skrev:
PL400 sen sitter det big_smile

Får tag på var?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

159 Inlägg
12 februari 2006
#4
första bästa järnhandel.
finns även superset från casco (samma sak som pl400 fast annan tillverkare) smile

Colaberoende
1 219 Inlägg
12 februari 2006
#5
Sikaflex.... Funkade kanon... Som Köpes på tub och ser ut som svart silikon... Kostade nog 170:-/tub men det sviktar ganska bra samtidigt som det håller nätet på plats.

/Ena


3 295 Inlägg
SSS -12
3 217 Inlägg
12 februari 2006
Trådstartare
#7
Och det håller då i alla väder och för salt och dylikt, inte så roande att köpa silicon 7 ggr i veckan tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

9 108 Inlägg
12 februari 2006
#8
köp pl400 så håller det, kostar väl 80 spänn för en tub.

Det tar rätt lång tid att härda så se till så nätet sitter fast under tiden..


SSS -12
3 217 Inlägg
12 februari 2006
Trådstartare
#9
Då kan man ju behålla ståltråden på och bara PL400:a över nätet mot plasten! tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

1 417 Inlägg
12 februari 2006
#10
en vanlig jävla limpistol kankse fixar det? tänkte på att det kanske du har hemma. Själv hade jag använt glasfiber och polyester, men det är jag det.


1 432 Inlägg
13 februari 2006
#11
Smältlim brukar funka riktigt bra smile

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

537 Inlägg
13 februari 2006
#12
lättflytande fönsterkitt som e silicon baserat... wink på tub då.... funkar skitbra och e inte så blodigt dyrt... om du använder ett mer trögflytande så kör tuben i micron i en 20 sek... blir d skit lätt å smeta ut. sen går d å måla på..... och det härdar ganska snabbt... wink

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.

1 417 Inlägg
13 februari 2006
#13
Veidec säljer något som heter Q-bond, som blir stenhårt, finns i olika hastigheter för härdningen.



Sök