12 februari 2006
Trådstartare
Jag har kommit till den fas då jag är sugen på att faktiskt bli av med skramlet från nätet på min bakspiler då jag som snabbast fäste det med ståltråd i somras av lathet...
Vad ska man använda för att det ska fastna på "rätt" sätt, så att det inte lossnar och sitter på spoilern och inte på genom ståltråd... Har hört om något lim, men finns där inget annat som man kanske har hemma? En sån typisk ligga-hemma-sak!
Jaja, hacka ni ner på mig för detta! Men jag gjorde detta för att jag inte orkade sen får ni säga vad ni vill om det, och det finns inget snack, jag ska inte ta bort det för att någon liten raggare tycker det är fult osv... Ge mig bara ett vettigt svar!
Tack på förhand!
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu