1853
Sök

Huvförlängare (ögonlock)

10 februari 2006
Trådstartare
Hade inte så mycket för mig så jag trixa dit ett par ögonlock i huven... blev ganska nöjd me resultatet! smile Sen får man ju hoppas på att ljusbilden inte blir dålig... smile

Ett par bilder...

http://www.garaget.org/?car=9633&image=141764

http://www.garaget.org/?car=9633&image=141765

Komentera gärna

Colaberoende
1 219 Inlägg
10 februari 2006
Besiktningen kan ju börja klaga men hittills har jag klarat mig med mina små. Fast dina kommer ju inte synas när allt e färdiglackat så det är ju bara att önska lycka till.. Tufft blev det iallafall.

/Ena

10 februari 2006
Trådstartare
Ena skrev:
Besiktningen kan ju börja klaga men hittills har jag klarat mig med mina små. Fast dina kommer ju inte synas när allt e färdiglackat så det är ju bara att önska lycka till.. Tufft blev det iallafall.

/Ena

A de kommer nog se bra ut när de kommer lite lack på huven... A de e lite tur att man jobbar på en bilverkstad då! bara släcka 2:an om dom ger nerslag! smile Men jag kollade ljusbilden mot en vägg med öppen och stängd huv... och de blev knappt nån skillnad!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
10 februari 2006
tänk på att ljusbilden blir annorlunda på långt håll än på nära.....

Team Insane Racing

8 156 Inlägg
10 februari 2006
Men kan dom klaga på om det blir för lite ljus?
Fast det är klart. Om man skymmer övre delen av strålkastaren så kanske inte ljuset syns över backkrön...
Det finns säkert någon regel som dom kan falla tillbaka på om dom vill jävlas.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

10 februari 2006
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Men kan dom klaga på om det blir för lite ljus?
Fast det är klart. Om man skymmer övre delen av strålkastaren så kanske inte ljuset syns över backkrön...
Det finns säkert någon regel som dom kan falla tillbaka på om dom vill jävlas.

A man måste ha en speciell ljusbild... Men verkstaden jag jobbar på ligger granne me bilprovningen så man känner ju killarna där.. så de ska inte va några större problem! smile

671 Inlägg
10 februari 2006
Äntligen någon som gör det på rätt sätt. Påklistade grejer på lyset ser för kass ut.

9 108 Inlägg
10 februari 2006
Äkta böseblick is the shit!!! Kommer bli skitsnyggt wink Jag har gjort precis likadant på min.. Har inte haft något problem med besiktningen!

27 Inlägg
12 februari 2006
Ser jävligt snyggt ut! Dom såg lite bukliga ut just nu.. Se till att räta ut dom! smile

Snyggt!

Kör inte mot rött!

17 februari 2006
Trådstartare
Daniel_1987 skrev:
Ser jävligt snyggt ut! Dom såg lite bukliga ut just nu.. Se till att räta ut dom! smile

Snyggt!

Min farbror jobbar på samma firma som jag... och han e plåtslagare! smile så huven är färdig slipad!

356 Inlägg
17 februari 2006
snygga ögonlockar. lite lack på det sen hur bra som hälst tongue

Sök