4455
Sök

röd toningsspray

796 Inlägg
17 februari 2006
Trådstartare
#1
tja undrar var jag kan köpa röd toningsspray till mina baklysen?
har kollat runt lite men inte hittat nån spray?

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

1 432 Inlägg
17 februari 2006
#2
Meko/micro/Biltema

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

BMW Power
2 362 Inlägg
17 februari 2006
#3
läs föregående talare smile

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/

1 432 Inlägg
17 februari 2006
#4
Det finns ju mängder av sidor på nätet men har man någon av de butikerna runt om sig så är det billigaste, annars torsar man på massa frakt oxå...

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

236 Inlägg
17 februari 2006
#5
skulle oxå vilja veta de men kom på vad tkr snuten om man har de på bakljusen?

Saab ng900 Steg 3+

796 Inlägg
17 februari 2006
Trådstartare
#6
ja iofs men det är ju så fult utan smile så jag tar risken!

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

236 Inlägg
17 februari 2006
#7
ronne skrev:
ja iofs men det är ju så fult utan smile så jag tar risken!

jo sant.

Saab ng900 Steg 3+

796 Inlägg
17 februari 2006
Trådstartare
#8
vad är det för serie nummer på toninssprayen på biltema? för jag kan ej hitta

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

1 432 Inlägg
17 februari 2006
#9
hmm.. de kanske int ehar toning längre?

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

236 Inlägg
17 februari 2006
#10
hittade på mekonomen.se att de hade för 79 kr..

Saab ng900 Steg 3+

796 Inlägg
18 februari 2006
Trådstartare
#11
så bra då blir det en sväng till mekonomen nån dag

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.


Sök