TheFinnishFlash skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Men va i....? Vad är detta för idiot???

Åh, va gôtt de ska lukta... hahaha!
Haha, ja det är väldigt märkligt, att dom inte känner skillnad på lukten av brändkoppling, och bränt gummi
Precis... För någon månad sen låg jag efter en 740 GLT i grannbyn. Den rök och levde fan, jag och polaren kände det luktade "brända bockhorn" (lameller) men vi tänkte inte mer på det.. Förrän idioten ska parkera bilen! Polarn sa: Den bilen brinner upp om han går därifrån. Kopplingen tar eld om den inte får snurra och kylas.
Men killen och hans tre polare parkerar bilen och går inn på festplatsen.
Vi tog ett varv extra på byn och när vi kommer tilbaks, så står kopplingen i ljusan låga! Hela bilen ryker. Startmotorn går runt, kablarna är kortslutna...
Två säkerhetsvakter tömmer två stora brandsläckare under huven, men det är ju inte där det brinner som värst, utan under bilen! Dom går bet. Det har även tagit sig inne i bilen nu..
Vi går ur bilen och ansluter till jätteskaran med folk. En del tar bilder (även jag)
Några undrar vad som sker... Jag kunde ju inte hålla mig utan skrattar till lite högt.. Folk börjar titta lite ilsket, så jag och polarn rör oss mot vår bil...
Vi möter en brandbil med blåljus och sirener.
Så kan det gå om inte bakhjulen spinner och man bara slår igen och går..

Synd att det var en GLT 16V bara...