7162
Sök

Hjälp mig att komma igång igen.

24 Inlägg
28 februari 2006
Trådstartare
Ska bygga ljud i min 406 och vad säger man, bagageutrymmet är ENORMT jämfört med min gamal mi16.

Jag hade ett 4 kanaligt Gas steg som drev 6,5orna, sen hade jag en 12" GAS 123PRO i en sluten 33l låda som drevs av GAS SILVER 2400D Class-D 1200W monoblocket.
Ljudet var perfekt i min 405a.

Men det stal någon j*vel av mig sen har jag tappat lusten men nu är det på G igen.

Ska jag köpa samma prylar som jag hade i min mi16 eller vad finns det för nytt och kul på marknaden som inte kostar allt för mkt?

781 Inlägg
28 februari 2006
dom grejerna du menar finns väl inte allt kvar och köpa nytt väll?

men BRL har mkt smått och gott.. även MDS har en del. men vissa saker är dyrt på mds..

kabelpaket? Biltema självklart.

kolla även in blocket du kan hitta riktigt fina steg begagnade..

Lycka till

24 Inlägg
28 februari 2006
Trådstartare
timpan_87 skrev:
dom grejerna du menar finns väl inte allt kvar och köpa nytt väll?

men BRL har mkt smått och gott.. även MDS har en del. men vissa saker är dyrt på mds..

kabelpaket? Biltema självklart.

kolla även in blocket du kan hitta riktigt fina steg begagnade..

Lycka till

Jo dom finns kvar att köpa, är väl ca 6-8 månader gamla ny, jag köpte de samma dag som BRL fick in det och 1 månad senare bröt de sig in i min bil och snodde allt sad

ÄR det nått speciellt man ska tänka på när man köper begagnat?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
28 februari 2006
satsa på mds grejer iställe smile

Bmw osv..

Entreprenör
1 286 Inlägg
28 februari 2006
jerseyko: Allt beror ju på vad du har tänkt att lägga för pengar på grejorna...
Men jag hade lätt satsat på nått liknande detta:
2st Cerwin Vega V-Max 12" basar (eller 10" om du hellre vill det).  (ca1250:-)
1st DLS CA12 för att driva det (gärna mer effekt om du har pengar att lägga ut) (ca 1900:-)
1st DLS CA23 till framsystemet (ca 1900:-)
och valfritt DLS framsystem beroende på hur mycket pengar du vill lägga. DLS R6A är ett Riktigt bra framsystem för ca 1800:- iallafall.

Akta dig för MDS grejor då dom inte är något vidare. BRL säljer några bra märken. Men jag anser att DLS och Cerwin Vega är en bättre kombination i sådana fall.

// Niklas Johansson

Sök