4315
Sök

Nya ebay!

12 086 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
Är det bara jag som tycker "nya" ebay suger *** rent ut sagt?
Man hittar ju inte ett skit och sökfunktionen är ju helt oduglig?
Jag fattar inget, förr va de skitbra.. nu hittar man inte ett skit!! *förbannad*

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
11 mars 2008
använd inte nya ebay då ffs tongue

du vet väl att du kan välja nya eller gamla ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

12 086 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
använd inte nya ebay då ffs tongue

du vet väl att du kan välja nya eller gamla ??

Kan jag?? Hur..

Men seriöst, när man söker så kommer man ju bara till framsidan.. går du genom länkar och sedan ska söka så kommer du ju tillbax till början.. har varit inne förut men inte brytt mig, nu när jag verkligen skulle kolal en sak höll jag på o gå i taket!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
11 mars 2008
gå in på my ebay och kolla runt så bör du hitta en fin knapp smile
Senast redigerat av TBOC_Razor (11 mars 2008)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

huh?
10 427 Inlägg
12 mars 2008
Ebay allmänt tycker jag är flummigt wink

Dom har ju tillochmed lyckas sunka ned Tradera måttligt sedan köpet, tyvärr tongue

12 086 Inlägg
14 mars 2008
Trådstartare
Förr (vet inte när de bytte) så funka ebay bra tyckte jag. Iaf dugligt. Nu med deras nya system är de ju värdelöst. Tänker mest på slkfunktionen, fattar inte hur den fungerar. Man går in i en kategori sen söker man, då kommer man till startsidan och inget har hänt? Fruktansvärt frustrerande. Förr kunde man ju även länka sig fram från kategori till underkategiro osv. Nu finns de ju med kategorier men de är ju värdelösa.

btw har jag inte hittat någon "knapp" lr annat lämpligt så man använder gamla versionen? Va de något du vet lr något du kom på? =P

Sök