4330
Sök

Sveriges otrevligaste verkstad?!

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
15 mars 2008
Trådstartare
Läste denna tråden på lazzat :
http://forum.lazzat.se/showthread.php?t=43330 hmm

Någon av er som varit där ?

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

Darth Vader
1 644 Inlägg
15 mars 2008
Finns en lång tråd om detta redan, att du missat den tongue

Braaaaap?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
15 mars 2008
Jag saknar ord...

Att det finns så vridna människor..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
15 mars 2008
Trådstartare
DoWahDiddy skrev:

Uppenbarligen missat, vänligen länka så kan mod eller admin låsa denna tråd eller slå ihop den med befintlig dito.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

881 Inlägg
15 mars 2008
Med en sådan chef förstår jag varför man behöver en *kundmottagare* big_smile

MitsuNörd
880 Inlägg
15 mars 2008
Kan nog förstå snubben men man behöver nog inte utrycka sig så illa...

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

4 554 Inlägg
15 mars 2008
visst det va lite dåligt uttryckt, jag hade då inte gett han ett pris med tanke på att han själv varit där och försökt men misslyckats de kan bli ganska mycket jobb att fixa i ordning något som en annan ställt till med, jag tycker dessutom att han har rätt som blir lite sur då han försöker dra till med ett pris på 600 jag hade nog inte ens svarat på de, han är långt ifrån ensam om att va otrevlig skulle kunna ge många exempel på otrevliga verkstäder men håller de för mig själv

FreddeK
15 mars 2008
loudness skrev:
visst det va lite dåligt uttryckt, jag hade då inte gett han ett pris med tanke på att han själv varit där och försökt men misslyckats de kan bli ganska mycket jobb att fixa i ordning något som en annan ställt till med, jag tycker dessutom att han har rätt som blir lite sur då han försöker dra till med ett pris på 600 jag hade nog inte ens svarat på de, han är långt ifrån ensam om att va otrevlig skulle kunna ge många exempel på otrevliga verkstäder men håller de för mig själv

nej nej nej finns inget försvar för det bemöttandet och dom mailen! han ska inte driva en firma helt enkelt!

534 Inlägg
15 mars 2008
Otroligt vad korkad företagare...

/Martin

fotointresserad
2 307 Inlägg
15 mars 2008
SaabLejon skrev:
DoWahDiddy skrev:

Uppenbarligen missat, vänligen länka så kan mod eller admin låsa denna tråd eller slå ihop den med befintlig dito.

Kan bara hålla med om att ägarn verkar inte riktigt riktigt, nåt fel läre han ju ha..

Här är dom två trådar det stått i om det.. den ena är låst dock

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=77462

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=77264
Senast redigerat av Norde (15 mars 2008)

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
15 mars 2008
Trådstartare
Okey.

Men har någon av er egna erfarnheter av kontakt eller liknande med företaget ?

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

fotointresserad
2 307 Inlägg
15 mars 2008
SaabLejon skrev:
Okey.

Men har någon av er egna erfarnheter av kontakt eller liknande med företaget ?

Nix men var väl nån här på garaget som testade ringa och spelade in samtalet och det lät så här:
http://manick.org/sound/samtal.wav

RE-雨宮
481 Inlägg
15 mars 2008
Dom är ju hackade iof, Iaf när de gäller mailen..

RE-Amemiya Kitted FD3S

DFFL
9 020 Inlägg
15 mars 2008
Freddeponken skrev:
loudness skrev:

nej nej nej finns inget försvar för det bemöttandet och dom mailen! han ska inte driva en firma helt enkelt!

Klart att han ska driva den firman, skulle gissa på att han tjänar precis lika mycket nu som innan detta.
Han skiter nog fullt och heligt om folk som ändå aldrig skulle åkt dit tycker att han är blåst.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

534 Inlägg
15 mars 2008
chrno skrev:
Dom är ju hackade iof, Iaf när de gäller mailen..

Vad grundar du det på? Han har ju t.o.m erkännt att han gick för långt i mejlen i Autopower.se tråden.. läs själv...

/Martin

Sök