Som ämnet lyder så har jag verkligen kört i diket och lyckades på något vänster trycka upp golvet på bilen på ena bakre delen. Samt så läcker det bromsolja. Jag är inte så jättekunning med bilar men jag måste i vilket fall som helst köra in bilen för reparation. Jag bara undrar om någon har varit med om något liknande och kanske skulle kunna ge mig en uppfattning om vad det kan kosta att fixa till det?
Det låter kanske värre än vad det egentligen är. Det går ju köra med den utan problem på sätt och vis men bromsarna tar ju inte lika bra som förut förstås. Fan och jag som besiktade bilen bara för någon vecka sedan och inte fick någon 2a.
Som ämnet lyder så har jag verkligen kört i diket och lyckades på något vänster trycka upp golvet på bilen på ena bakre delen. Samt så läcker det bromsolja. Jag är inte så jättekunning med bilar men jag måste i vilket fall som helst köra in bilen för reparation. Jag bara undrar om någon har varit med om något liknande och kanske skulle kunna ge mig en uppfattning om vad det kan kosta att fixa till det?
Det är en Volvo 850.
Tack.
Ring den lokala lantbrukaren och be han komma med sin vita 740 -86 och bogsera den till verkstaden.
du är mogen du emcon .
bästa svaret är fortfarande att ringa till en verkstad som du vill ska reparera detta. du lär ju inte få ett så bra svar här igenom tyvärr.