4265
Sök

Jag har kört i diket.

2 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
Hej

Som ämnet lyder så har jag verkligen kört i diket och lyckades på något vänster trycka upp golvet på bilen på ena bakre delen. Samt så läcker det bromsolja. Jag är inte så jättekunning med bilar men jag måste i vilket fall som helst köra in bilen för reparation. Jag bara undrar om någon har varit med om något liknande och kanske skulle kunna ge mig en uppfattning om vad det kan kosta att fixa till det?

Det är en Volvo 850.

Tack.
Senast redigerat av Robban70 (16 mars 2008)

2 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
Det låter kanske värre än vad det egentligen är. Det går ju köra med den utan problem på sätt och vis men bromsarna tar ju inte lika bra som förut förstås. Fan och jag som besiktade bilen bara för någon vecka sedan och inte fick någon 2a.

Muttley
16 mars 2008
Mr_EmCom skrev:
Robban70 skrev:
Hej

Som ämnet lyder så har jag verkligen kört i diket och lyckades på något vänster trycka upp golvet på bilen på ena bakre delen. Samt så läcker det bromsolja. Jag är inte så jättekunning med bilar men jag måste i vilket fall som helst köra in bilen för reparation. Jag bara undrar om någon har varit med om något liknande och kanske skulle kunna ge mig en uppfattning om vad det kan kosta att fixa till det?

Det är en Volvo 850.

Tack.

Ring den lokala lantbrukaren och be han komma med sin vita 740 -86 och bogsera den till verkstaden.

du är mogen du emcon .

bästa svaret är fortfarande att ringa till en verkstad som du vill ska reparera detta. du lär ju inte få ett så bra svar här igenom tyvärr.

Quattro - bar å åk
621 Inlägg
16 mars 2008
Att det läcker bromsvätska är inte så "farligt" troligt vis ett rör som gått, men att golvet är upptrykt lät ju mindre bra. Hör med en verkstad...

Varför ha en turbo när man kan ha två?!?

Fotograf
1 319 Inlägg
17 mars 2008
om golvet är vint så gissar jag på att resten av bilen är vint också och då köper dom upp bilen i stället lagar den inte

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

Administratör
2 992 Inlägg
17 mars 2008
Rensat tråden från onödiga inlägg. HÅLL ER TILL TOPIC. mvh garaget.org

En kopp av den svarta såsen...

Sök