4217
Sök

Varför lägga upp bil som inte är sin egen?

812 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
Om man läser komentarena så verkar det som han inte äger bilen. att man bara orkar....
http://www.garaget.org/?car=84816

8 156 Inlägg
16 mars 2008
Ok. Jag anmälde bilen nu. Vi får se när den blir tagen offline.
/Phaetoon

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 mars 2008
jag älskar då andra bilen hans, den är sjukt grym smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

8 156 Inlägg
16 mars 2008
golf4gti, Alain blev ju "bestulen" på sin identitet på en dansk sida.
Det finns nog en del här som hittat snygga bilar på nätet och visar upp dom här som sin egna.
Inget man kan göra något åt, om nu inte medlemmarna känner igen bilarna och rapporterar dom.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
17 mars 2008
Hoppas att dom som gör så blir avstängda för alltid, det är inte kul att folk som inte har råd till egen bil tar andras bil.
nu är han borta från den Dansk sajt, och det var inte bara min bil men även en annan som han hade också satt på mitt namn.
I börja, fick jag veta det från em medlem som undrade hur min bil hamnade på den Dansk saj och om jag var medveten om det.
Detta är medelande som bedragare skrev till mig. det verkar som han är kvar på sajten med en annan identitet. jag hade hottat honom att överlämna detta till polisen i Danmark.
. .
VIP  Skrevet: 14-03-2008 17:06:20

Hej alain.
I'm sorry about your car. My user were hacked.
Realy sorry.
Now. Please dont call "police" i' promise that i willl delete my user and never come back again.
sorry !

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Sök