varför ska du just lacka den hos saab? du kan jo be någon på en lacknings firma lacka den i den färgen du vill ha den i. en spoler kostar ca 2000 kr tror jag
Gå till vilken lackerare som helst (nästan) och säg Saab Cosmic Blue så tar dom fram färgen. Blir mycket mycket billigare! Mellan 1500-2000 kostar det nog.