4437
Sök

Ny Porsche för 595kr!?!

876 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
Som rubriken säger. Vilken tur att vinna en Porsche för dem pengarna.

Artikeln var publicerad igår så det är inget aprilskämt

http://www.gt.se/nyheter/1.1103954/fick … 595-kronor

265 Inlägg
1 april 2008
lindell90 skrev:
Som rubriken säger. Vilken tur att vinna en Porsche för dem pengarna.

Artikeln var publicerad igår så det är inget aprilskämt

http://www.gt.se/nyheter/1.1103954/fick … 595-kronor

Jäkla gött big_smilebig_smile

Alla bilar rostar men Opel har Rekord...

268 Inlägg
1 april 2008
Har också lagt bud på nån son porsche, fast jag la typ 99:- eller nåt och det va väl kanske lite väl optimistiskt! big_smile Bara att gratulera han med tur! smile

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

Svindåre
1 433 Inlägg
1 april 2008
hehe, såg den reklamen ja big_smile fan å då er porche för halva studiebidraget.. big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

876 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
jag hade sålt den då jag inte hade haft råd att hålla den smile hade varit fint med nästan en halv miljon extra i kassan big_smile

9 108 Inlägg
1 april 2008
Ja dom där "lotterierna" är väldigt roliga att läsa om faktiskt smile Dom som lottat ut Porschen lär inte förlorat på det heller så alla är nöjda och glada.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
1 april 2008
Intressant hur de säger att vissa som vinner ofta är matematiska snillen, på vilket sätt kan man räkna ut att man e ensam om just de budet undrar jag?
Kul för honom iaf! Så man blir rik i dagens samhälle tongue

9 108 Inlägg
1 april 2008
Mortalis skrev:
Intressant hur de säger att vissa som vinner ofta är matematiska snillen, på vilket sätt kan man räkna ut att man e ensam om just de budet undrar jag?
Kul för honom iaf! Så man blir rik i dagens samhälle tongue

Ja det är mysko. Det enda systemet jag vet om är folk som satsar på alla summor från 1-1000 eller ännu högre, det blir svindyrt men gäller det en Lamborghini så kan det ju vara värt det wink

Har jag fattat det rätt att spelföretaget inte sätter någon deadline utan helt enkelt avslutar auktionen när dom fått in tillräckligt med pengar för att kunna "ge bort" prylen eller är jag felinformerad? smile

Sök