2030
Sök

Road Train? =)

Faster than the speed of night
118 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Någon här som vet lite om Road Train? smile

Jag tycker det verkar väldigt manligt big_smile
Hade nog varit lagom fräckt att jobba med tongue

VW-nörd?
4 332 Inlägg
31 mars 2008
Vill du vara manlig? hehe

DFFL
9 020 Inlägg
31 mars 2008
Som i Australienska jättelånga bil o släp?
Ja, det är ganska manligt.
Men jag hade däckat efter inte speciellt lång tid, det är ju bara rakt fram, rakt fram, rakt fram, *duns* Känguru, rakt fram, rakt fram...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Faster than the speed of night
118 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Mortalis skrev:

Nej det är ett uttryck

VW-nörd?
4 332 Inlägg
volvoraggare
4 776 Inlägg
31 mars 2008
Mortalis skrev:

hon kan ju få låna mitt hår om hon behöver sätta dit skägg och mushar haha om hon nu ska vara manlig och manlig ja det är väll att fisa lite då och då och även rapa llite så alla hör det är manligt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

DFFL
9 020 Inlägg
31 mars 2008
ironhead skrev:
Mortalis skrev:

hon kan ju få låna mitt hår om hon behöver sätta dit skägg och mushar haha om hon nu ska vara manlig och manlig ja det är väll att fisa lite då och då och även rapa llite så alla hör det är manligt

Måste skrika "Visa tuttarna" och moona barnfamiljer.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

blacken
31 mars 2008
FireTraXX skrev:
ironhead skrev:
Mortalis skrev:

+ Att kunna gå nerför gatan otvättad, med trasig nättröja, halvflintis, brallorna på halv stång och känna sig sexig och oemotståndlig hos det motsatta könet! big_smile

DFFL
9 020 Inlägg
31 mars 2008
blacken skrev:
FireTraXX skrev:
ironhead skrev:

+ Att kunna gå nerför gatan otvättad, med trasig nättröja, halvflintis, brallorna på halv stång och känna sig sexig och oemotståndlig hos det motsatta könet! big_smile

Och vill man flasha lite extra så raggar man medans ens flickvän/fru ser på utan att säga ett dugg för att hon vet att hon får stryk då.

Russel Crowe, Gladiator.

320 Inlägg
2 april 2008
vad ska man säga?

53 meter är max

(i vissa delar av landet mindre) 100 km/h  generellt.

kenworth är vanligt, bilarna går såklart långt. 800-900 000 mil med endast växellådsbyten finns.
Förr körde man konvojer (inte hundratals som i filmer, men 3-10 stycken)
Idag tror jag de har fått en hel del "regler & restriktioner"  precis som här.

det är väl här ifrån "White Line Fever" kommer.
(man ser bara raka vägar/mittsträcket xD

Skaune
2 april 2008
Errol skrev:
vad ska man säga?

53 meter är max

kenworth är vanligt, bilarna går såklart långt. 800-900 000 mil med endast växellådsbyten finns.

Tack Errol, nån som kunde svara på frågan iaf...

900.000 mil?? wohoho!! de e inte illa, här tycker vi 100-150.000 kan vara ganska långt!

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
2 april 2008
Errol skrev:
vad ska man säga?

53 meter är max

Låter ungefär som plåtsjuka som kan vara vanligt på sjön. Speciellt för de som jobbar nere i fartyget och som inte märker om det är dag eller natt, (det lyser alltid i maskincentralen, längt ner i "källarn")

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

Sök