hmm att koppla in ett hemmabio gjort för innomhusbruk i bilen är kanske en dum ide.. varför inte bara köpa en spelare som läser 5.1 och sen fördela ut signalerna till befintliga högtalare?
Att använda hemmabiogrejer i bilen tror jag inte blir riktigt bra, bla så är de inte gjorda för fuktig miljö. Det går knappast att sätta in hela lådorna heller, hur ska de få plats. Om det är ett litet biosystem så tror jag att sidohögtalarna inte kan spela så djupt och därmed måste delas vid 100-150Hz och då finns nog risk att det hörs att basen kommer bakifrån.
Jag håller nog med loudness. Men jag har ju inte provat själv förstås.
beror lite på hur mkt du vill ha kvar av bagaget,,vi slängde i två FETA baslådor i bagaget på en 740 med orginal system i själva kupén och det lät ju inte illa då man fick ont i öronen..beror lite på effekten förvisso...men visst fan går det...istället för ett helt system
Satt här och va rätt ledsen och nedstämd... men när man läser sånnt här så blir man ju på bra humör igen! haha, självklart ska du ha hemmabiosystem i bilen! go for it!
oki, kanske var för hård i början. visst, kör på. Bara jag som tänkte mig mina 2 frontar som är stor som jag själv som ska in i din bil och på strömförsörjning till en fet stärkare
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg