4351
Sök

Street-Race

317 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
Vet Någon Om Det Fortfarande Körs Street-Race I Malmö? eller har dem lagt ner det och kör i HBG Istället ?... Aja, Är Tacksam för Svar wink Hadet Alla BilTokiga !

MVH // Shadow

Låg och slö....

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
7 april 2008
Street Race?
Tänkte du på den olagliga typen?

Jag tror nog att alla som kör vill skrika ut vart dom är så att polisen kan ta dom.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

317 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
Jag tänkte på den Olagliga typen, här är väll endå inga snutar som håller till här på garaget ? inte vad jag vet.. men dem borde göra en tråd där de skriver när de tänker ha street-race, för att det var ett tag sen man hörd enågot från Malmö..

Låg och slö....

143 Inlägg
7 april 2008
man behöver direkt inte vara online el medlem för o kolla forume...
dock så kanske man inte kommer in i dom privata delarna men ändå

tror dock ja håller me överstående om att d e bara dåpligt o lägga sånt här inne..
sånt sköts me sms o skit. smile

MitsuNörd
880 Inlägg
7 april 2008
Du bör läsa reglerna innan du skriver !!!

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

Got VTEC?
1 593 Inlägg
7 april 2008
Jag vet ej om streetracen i Malmö har lagts ner, antagligen har de lagts ner då jag inte har hört ett skit om att det körs streetrace i Malmö nuförtiden. Men Streetracen i Hbg är mycket populärare och bättre, så om du ska på Streetrace nån fin sommardag så rekommenderar jag Hbg.

Shad0w skrev:
Jag tänkte på den Olagliga typen, här är väll endå inga snutar som håller till här på garaget ? inte vad jag vet.. men dem borde göra en tråd där de skriver när de tänker ha street-race, för att det var ett tag sen man hörd enågot från Malmö..

Haha nej du, lägger man ut en tråd här på Gorg som har något att göra med olagligt Streetrace så låser Chrizz den direkt, och även om han inte hade låst trådarna så hade det vatt rätt idiotiskt och lägga ut info om olagliga streetrace på en helt öppen site..

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Bildrulle
499 Inlägg
7 april 2008
Shad0w skrev:

Polisen läser Gorg, likaväl som dom läser zatzy och andra siter som rör bilevenemang av alla typer.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

Administratör
11 968 Inlägg
7 april 2008
Shad0w skrev:
Vet Någon Om Det Fortfarande Körs Street-Race I Malmö? eller har dem lagt ner det och kör i HBG Istället ?... Aja, Är Tacksam för Svar wink Hadet Alla BilTokiga !

MVH // Shadow

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Tråd låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök