Köpa fälgar 17/18 tumsbra priser? förslag?

hyperICE
9 april 2008 · 85 Inlägg

Hej vill köpa nya sommardäck till min 850kombi t5 metallicmörkgrön

Någon som har  fina förslag? billiga affärer?
MVH Fredrik

Falkich Telge Drifting Team
9 april 2008 · 602 Inlägg

www.Molway.com har bra priser på fälgar, och www.Dackonline.se på däck.
Men då får du dubla fraktkostnader, så komma om du hittar kompletta hjul nånstans, kanske molway?
Annars, www.infosite.se åxå billiga och dom brukar ha kompletta hjul, DOCK inte super däck på har jag för mig. Om du får för dig att beställa på www.gummihuset.se så ring o kolla om dom har fälgen hemma först, jag fick mitt 4:e alternativ, dom andra 3 jag ville ha "fanns inte till min bil" även fast dom hade dom på hemsidan.

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
hyperICE
9 april 2008 · 85 Inlägg

Falkich skrev:
www.Molway.com har bra priser på fälgar, och www.Dackonline.se på däck.
Men då får du dubla fraktkostnader, så komma om du hittar kompletta hjul nånstans, kanske molway?
Annars, www.infosite.se åxå billiga och dom brukar ha kompletta hjul, DOCK inte super däck på har jag för mig. Om du får för dig att beställa på www.gummihuset.se så ring o kolla om dom har fälgen hemma först, jag fick mitt 4:e alternativ, dom andra 3 jag ville ha "fanns inte till min bil" även fast dom hade dom på hemsidan.

Tack så mycket:P Jag uppskattar att folk är så hjälpsamma:)

hyperICE
9 april 2008 · 85 Inlägg

En fråga till sad smile Vad ska jag ha för storlekar? är inte så bra på det härtongue men vill styla till den tongue

Gulmun * Klåpare
9 april 2008 · 1 718 Inlägg

hyperICE skrev:
En fråga till sad smile Vad ska jag ha för storlekar? är inte så bra på det härtongue men vill styla till den tongue

Beror på vart du tänkt köra bilen. Vet inte hur vägrana ser ut i "Någonstans i Sverige" men kör du bara på asfalt varje dag funkar jättedimensioner med ett par mm gummi mot vägen bra. Själv går jag inte längre än 17" för att jag ganska ofta kör på grusvägar. Dett är dock min personliga åsikt. smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Falkich Telge Drifting Team
9 april 2008 · 602 Inlägg

Om du ska styla den så borde väl 225x35-20 bli snyggast tror jag, DOCK inte så praktist.
Har en kompis som hade 19" och kapade sänkfjädrar på nyare v70 modellen TOK NICE!
Så 19" med 40-45 profil tror jag inte borde vara nått problem på din bil, med kolla med återförsäljaren innan du beställer.

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
hyperICE
9 april 2008 · 85 Inlägg

Falkich skrev:
Om du ska styla den så borde väl 225x35-20 bli snyggast tror jag, DOCK inte så praktist.
Har en kompis som hade 19" och kapade sänkfjädrar på nyare v70 modellen TOK NICE!
Så 19" med 40-45 profil tror jag inte borde vara nått problem på din bil, med kolla med återförsäljaren innan du beställer.

Tackar för svaren just nu bor jag i sundsvall men i sommar blir det sthlm:P

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang