3194
Sök

Importera bil, söker en bra säljsida.

150 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
hej jag funderar på att importera en ford sierra cosworth.  Jag vet att det finns risker med att importera, men man kan alltid kika om det finns något intressant. smile jag har förut hittat några annons sidor men dom har jag förstås glömt att spara tongue. Så jag undrar om det är någon som har tips på en/flera sidor big_smile

Även den bästa kan göra fel, jag gjorde det en gång

236 Inlägg
10 april 2008
Lånar tråden lite.. smile Funderar lite på att importera nån japs från england o undrar helt enkelt om de finns något företag i england som inriktar sig på att sälja lite vassare japanska bilar (supra, 300zx, 200sx, skyline, impreza, evo, rx-7..m.fl). Eller de e ebay som gäller?

150 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
tack för tipset big_smile någon fler sida?

Även den bästa kan göra fel, jag gjorde det en gång

Toker
491 Inlägg
10 april 2008
beda skrev:
Lånar tråden lite.. smile Funderar lite på att importera nån japs från england o undrar helt enkelt om de finns något företag i england som inriktar sig på att sälja lite vassare japanska bilar (supra, 300zx, 200sx, skyline, impreza, evo, rx-7..m.fl). Eller de e ebay som gäller?

Nu ska inte du börja osså¨!   :]

Åker till england i slutet av april och hämtar japs.
Finns sjukt många firmor i england som tar hem från japan!

Just so you know... ;]

Toker Jr 081102

236 Inlägg
10 april 2008
Supratok skrev:
beda skrev:

Nu ska inte du börja osså¨!   :]

Åker till england i slutet av april och hämtar japs.
Finns sjukt många firmor i england som tar hem från japan!

Just so you know... ;]

Hehe, ok..men åker du bara ner helt utan någon speciell bil i sikte o kollar runt eller du letar upp dom först på någon bra hemsida? tongue

Sök