12 mars 2006
Trådstartare
Hej, har köpt ett bodykitt till min calibra från realcar som nu ska monteras.
Bodykittet är det med räfflor som kostar 10 lapp,så kanske ni vet vilket det är.
Men nu så undrar jag vilket som är det bästa sättet att sätta dit sidkjolarna och dörrpanelerna?
Ska jag enbart limma dit det eller även använda popnitarna som medföljde?
Blir det inte enormt fult med popnitarna?
Hur har ni gjort?
Är tacksam för alla svar // Jens
RB25DET, probably the best motorsound in the world!