3618
Sök

Tripmätarlampan slocknade på audi a4

1 302 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
Hej!
Jag var nys ute och lossade glaset till instrument brädan för att ställa in klockan rätt.
Men sedan när jag hade skruvat tillbaka glaset så fungerar inte trippmätarens belysning och jag vet inte vad det är som är felet.

Mycket taksam för svar smile

874 Inlägg
15 april 2008
Kanske piggen som styr belysningen inte ligger i "rätt" läge lr nåt sånt? Med tanke på att du haft av  glaset, men får jag lov att fråga varför du tog av det överhuvudtaget? Det behöver man inte göra för att ställa klockan på min iaf hmm

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

1 302 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
Ne trode man skulle ta bort glaset för att ställa in klockan då min klocka inte är digital i bilen utan analog altså med visare hmm

874 Inlägg
15 april 2008
Faen va trist då, har oxå analog klocka å man e ju hyfsat dum men jag trodde inte heller att klockan gick att ställa in från början roll Men sen kom farsan på hur man gjorde haha snacka om att känna sig som ett nöt tongue

Men hoppas du får ordning på´t iaf, men det var min första tanke det där me piggen eftersom det är där du vart å pillat, annars har jag ingen aning om vad det kan va tyvärr hmm

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Noiseprojekt
15 april 2008
brillmongo skrev:
Faen va trist då, har oxå analog klocka å man e ju hyfsat dum men jag trodde inte heller att klockan gick att ställa in från början roll Men sen kom farsan på hur man gjorde haha snacka om att känna sig som ett nöt tongue

Men hoppas du får ordning på´t iaf, men det var min första tanke det där me piggen eftersom det är där du vart å pillat, annars har jag ingen aning om vad det kan va tyvärr hmm

Står OFTA i instruktionsböckerna man får med bilen!
Men män är ju för stolta för att kolla i den roll
Senast redigerat av Noiseprojekt (15 april 2008)

Sök