När börjar TopGear?

tecnick
23 april 2008 · 11 Inlägg

Någon som vet när säsong 11 av TopGear börjar ?

Volvo V70 (1999)
Skaune
24 april 2008 ·

Jag undrar oxå, jag e ett enormt fan och klarar mig inte utan topgear!!

Tom Darth Vader
24 april 2008 · 1 644 Inlägg

Undrar med, finns inget annat som ens är i närheten av underhållning. Fifth gear blir man bara arg av att kolla på.

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
roxe Jesus didn´† Tap
24 april 2008 · 1 146 Inlägg

Längtar!

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Caravan
24 april 2008 · 10 Inlägg

Undrar jag också! Hittade en liten länk till dom som absolut inte klarar sig utan! http://www.bbc.co.uk/topgear/newsletter.shtml

Mortalis VW-nörd?
24 april 2008 · 4 332 Inlägg

Årstiden blir iaf sommar, inte vår eller höst, så vet man ju de iaf. Men om de e innan eller efter fotbolls-em vet jag inte. möjligt att de lägger efter för de krockade rätt ofta för ngn säsong sen när de va fotbolls-vm samtidigt.

firefreak Eldknast
24 april 2008 · 915 Inlägg

Man kan ju alltid se Polar Expedition eller Top Gear Ground Force under tiden... hehe... om man nu inte redan sett dom då vill säga...

Polar Expedition har jag iofs sett mer än en gång... hehe... så sjukt ballt när han får syn på flaskan med vitt vin... och när han fryser fast en mutter i munnen... eller att han tagit med sig en jesusdocka...

Fan, det är underhållning... hehe... smile

Tiden är rolig när det går fort... :)
FireTraXX DFFL
24 april 2008 · 9 020 Inlägg

firefreak skrev:
Man kan ju alltid se Polar Expedition eller Top Gear Ground Force under tiden... hehe... om man nu inte redan sett dom då vill säga...

Polar Expedition har jag iofs sett mer än en gång... hehe... så sjukt ballt när han får syn på flaskan med vitt vin... och när han fryser fast en mutter i munnen... eller att han tagit med sig en jesusdocka...

Fan, det är underhållning... hehe... smile

Samma här, bara till att starta min TViX och titta på när de kör småfulla till nordpolen. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
firefreak Eldknast
24 april 2008 · 915 Inlägg

FireTraXX skrev:

firefreak skrev:
Man kan ju alltid se Polar Expedition eller Top Gear Ground Force under tiden... hehe... om man nu inte redan sett dom då vill säga...

Polar Expedition har jag iofs sett mer än en gång... hehe... så sjukt ballt när han får syn på flaskan med vitt vin... och när han fryser fast en mutter i munnen... eller att han tagit med sig en jesusdocka...

Fan, det är underhållning... hehe... smile

Samma här, bara till att starta min TViX och titta på när de kör småfulla till nordpolen. tongue

Glömde ju nästan America Special när dom campar i USA... och JC kommer med en död kossa på taket... hehe... eller avsnittet när dom ska köra genom öknen... underbart...

Tiden är rolig när det går fort... :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang