2773
Sök

stylad bil utomhus?

44 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
tja!

Har skaffat mig en 940 turbo och har inget garaget här i närheten.
Bor nämligen i lägenhet.
Jag tänkte styla den lite med kjolpaket och ett par fina fälgar.
Nu till frågan vågar man köpa dessa grejer utan att få dom totalt snodda?
parkeringen som jag använder mig av har några meter till folks hus, så det är väl ett plus.
Berätta gärna med egna erfarenheter?
hur har ni gjort?

1 062 Inlägg
27 april 2008
det är svårt.. fälgarna tycker ja helt klart att du ska skaffa smile kjolpaket är snyggt, men ja själv skulle nog inte skaffa d,riskens finns ju att nån annan tycker att han behöver de mer... bor själv i lägenhet.  en sak bara om du ska skaffa vinge köp inte då R-vinge för den får du inte ifred tyvärr...
Senast redigerat av Ricky (27 april 2008)

336 Inlägg
27 april 2008
Beror mycket på området du bor i.....
Har själv inget garage och bor i lägenhet. Hittils har jag fått behålla grejerna.
Kör med dubbla låsbultar på fälgarna o R-vingen har ingen rört.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Blästrare LITAB LACK
325 Inlägg
27 april 2008
fälgar= låsmutter ev mer än en sats....!!
kjolpaket brukar väll inte va nåt som blir stulet.....men kan ju hända....!!
om du skall ha vinge så se till att fästa den ordentligt så dom ialafall inte får med sig den hel......som sagt 850 r vingen verkar ju va hårdvalute så en sån lär du ju inte få behålla länge...!!
jag sålde min innan den han bli stulen...!!
snyggt utan vinge på 940
Senast redigerat av offarn (27 april 2008)

Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda....!!

Tomten
1 065 Inlägg
27 april 2008
webkarma riktat på bilen som är parkerad under en lampa.
sitter vaken hela nätterna med k-pist.
Än så länge har ingen snott något. 

Jag tror det är rätt lungt, eller mycket har ju med vart man bor och vilka man känner tror ja.
Får man fel ovänner så kan det ju gå rätt fort o bli av med grejjor.
sen låsbultar är att föredra.
R-vingar är mycket eftertrakade värkar det som.

9 108 Inlägg
27 april 2008
Allt som det står R på blir enligt regel snott gång på gång. Jävla Volvofolk. tongue

Lite överallt..
612 Inlägg
27 april 2008
Tomten skrev:
webkarma riktat på bilen som är parkerad under en lampa.
sitter vaken hela nätterna med k-pist.
Än så länge har ingen snott något. 

Jag tror det är rätt lungt, eller mycket har ju med vart man bor och vilka man känner tror ja.
Får man fel ovänner så kan det ju gå rätt fort o bli av med grejjor.
sen låsbultar är att föredra.
R-vingar är mycket eftertrakade värkar det som.

Inte så värt att komma och gå förbi din bil på fyllan en lördag kväll då? Då jävlar får man springa.. tongue

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

1 813 Inlägg
27 april 2008
ha helförsäkring på bilen så händer något så blir det försäkringens problem wink!
du ska aldrig tänka vågar jag... för det ska gå folk ska ge fan i andras grejer många fattar inte sånt men styla på du wink ta bilder på jobbet du lägger ner på bilen hela tiden så skulle det hända nått så får försäkringsbolaget dina bilder;)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

44 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
Jag bor ju rätt centralt så det är nog lugnt hoppas jag. inget dåligt område om man säger så.

tack för alla tips!!!!

3 113 Inlägg
27 april 2008
min bror tar in alla saker i hemmet.. mitt rum (som är störst) har han/vi lagt fronten och lite andra motorsaker wink fälgar med slitna däck har han i sitt rum uppstaplade big_smile

varför detta då? för att vi bor i ett ghetto-samhälle enligt oss..! har varit inbrott ett antal gånger i bilar i vårt område så... vi har bilen även under skynke när den inte används...

önskar vi hade garage men detta funkar också smile

Semper Fi

Soubee
27 april 2008
Det absolut bästa hade varit att hyra ett garage. Eller om du har en sommarstuga eller ngt du kan hålla till vid så du inte är mitt i centrum. Det är vad jag skulle rekommendera.
Sedan såg jag att någon hade skrivit något om att fästa vinge rejält ifall och det kan bli värre skador om man har otur då:

mcguyver skrev:
skruva fast kan man göra men då går det kanske så här

http://www1.garaget.org/gallery/archive/35972/311608_pb5jno.jpg
ajajajajajaj
Senast redigerat av Soubee (27 april 2008)

Sök