5181
Sök

Hur stor del i % av vad ni tjänar per månad går till bilintresset?

735 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
Jag räknade jag nyss ut att jag lagt ca 45% av mina intjänade pengar de senaste 6 månaderna på bilen:/ Med ränta/amortering, försäkring, bensin, reparationer, vård och uppgraderingar. Sjukt mycket mer pengar än jag trodde... Nu snackar vi närmare 60 000:-, och jag som knappt börjat styla ännu:P

Är jag sjuk i huvudet finns det någon som är värre?

Muttley
23 maj 2008
jag lägger inte en krona på bilen längre smile de pengarna går till mc big_smile

Teddan
2 495 Inlägg
23 maj 2008
jag lägger en hel del pengar på mina bilar , men vad det blir i månaden vågar jag inte räkna på

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

4 586 Inlägg
23 maj 2008
minst 3000 i månaden går till bilen

1 436 Inlägg
23 maj 2008
Jag lägger allt jag kan i princip. Visst jag går ut någon gång ibland med mina vänner men räknat i procent så säg 50-70%?

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

FreddeK
23 maj 2008
oj nu ska vi se....får nog säga närmare 55-60% har det blivit dom senare månaderna....usch sjukt ju men fan vad roligt det är.

Teddan
2 495 Inlägg
23 maj 2008
Ja som någon sa tidigare , man lägger så mycket man kan .

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

* Klåpare
1 718 Inlägg
23 maj 2008
Efter att ha betalat för mitt uppehälle + mat och andra tillbehör åt sambon och sonen så blir det inte så mycket kvar till bilen. Inte mycket utöver bensin iaf... Så vad ska vi dra till med för genomsnittlig procentsats? Typ 2500 spänn, ja runt 8% då med soppan inräknad...

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Sök