5191
Sök

stängd!

336 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
stängd!
Senast redigerat av ROE (24 maj 2008)

//
Roe

Leg. nöt
460 Inlägg
24 maj 2008
Hur vet du om du blev uppmätt om de itne fanns nåågon synlig polis? Kan ju vart så att de va polis me hund som rasta hunden?

SAAB

Muttley
24 maj 2008
eller så plocka de ihop eller plocka fram. så du kan ju haft tur.

2 072 Inlägg
24 maj 2008
eller så får du en fin bild på posten..

Sandzoo i da house

Muttley
24 maj 2008
sandzoo skrev:

de däremot tror jag inte han får, poliser har väl inte vanlig kamera och får bilder på folk? de är väl bara skåpen som tar bilder.

336 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
740Rob skrev:
Hur vet du om du blev uppmätt om de itne fanns nåågon synlig polis? Kan ju vart så att de va polis me hund som rasta hunden?

för han på sido vägen sat i bilen med kameran riktad mot vägen om han ej mätte så vet ifan va han gjorde tongue

//
Roe

336 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
sandzoo skrev:

inte jag de va ej min bil tongue

//
Roe

336 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
tkd_rille skrev:
sandzoo skrev:

de däremot tror jag inte han får, poliser har väl inte vanlig kamera och får bilder på folk? de är väl bara skåpen som tar bilder.

exakt! då e de laser o kamra i samma med jävla zoom smile plus i detta fallet skulle dem dra mit kort med eller i minsta fall hota tongue

//
Roe

2 072 Inlägg
24 maj 2008
tkd_rille skrev:
sandzoo skrev:

de va ju en polisskåpbil på plats.. så visst får de ta bild..

Sandzoo i da house

336 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
sandzoo skrev:
tkd_rille skrev:
sandzoo skrev:

kanske de tongue men hur ska dem förklara för ägaren till bilen då? smile han kan ju bara necka de e ju inte han som sitter där plus hur ska dem veta vem jag är?

//
Roe

VW-nörd?
4 332 Inlägg
24 maj 2008
hoppas du åker dit

674 Inlägg
24 maj 2008
ROE skrev:
Blev mätt idag på en 90km/h väg när jag körde i 140km/h. Men polisen vinkade ej in mig varför? Har ni någon teori varför?

Polisbilen som mätte stog på en smal väg vid sidan av 90 vägen och precis efter en vit skåpbil vid vägkanten av 90 vägen. Polisens skåpbil men jag såg inga folk där men den stog öppen och man såg all utrusting.

Har någon en förklaring till detta?

Varför körde du 140  på 90 väg??

With great freedom comes great responsebility

336 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
Mortalis skrev:
hoppas du åker dit

aja skit samma de e uppkollat nu de va bara sticktest, kollade inte alla smile ibland ska man ha tur tongue

//
Roe

2 072 Inlägg
24 maj 2008
ROE skrev:
sandzoo skrev:
tkd_rille skrev:

kanske de tongue men hur ska dem förklara för ägaren till bilen då? smile han kan ju bara necka de e ju inte han som sitter där plus hur ska dem veta vem jag är?

har för mej att de bötfäller ägarn till bilen oavsätt vem som kört..

Sandzoo i da house

336 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
Ramrod skrev:
ROE skrev:
Blev mätt idag på en 90km/h väg när jag körde i 140km/h. Men polisen vinkade ej in mig varför? Har ni någon teori varför?

Polisbilen som mätte stog på en smal väg vid sidan av 90 vägen och precis efter en vit skåpbil vid vägkanten av 90 vägen. Polisens skåpbil men jag såg inga folk där men den stog öppen och man såg all utrusting.

Har någon en förklaring till detta?

Varför körde du 140  på 90 väg??

pendla du 12 mil varje dag så fattar du :smile

//
Roe

Sök