4511
Sök

Behöver Hjälps från er, synpunkter ang beg bilköp!

5 Inlägg
26 maj 2008
Trådstartare
Hej!

Ska köpa en bil i början på juli, tanken är att den inte ska överstiga 80000kr, från 2001 och uppåt samt inte över 13000 mil på mätaren. Modeller som, främst Volvo s40, Audi a4 (nyare kaross från 01), Passat och ev Golf (men Golf 4 med 1.6 är ju otroligt slö), inte så att jag vill ha en stor motor men den accelererar väldigt segt. Volvo S40 har ju bra komfort, men sägs att de rostar en del, stämmer det? är de dyra att ha för övrigt? törstiga? Vad tycker ni , vad bör man satsa på för att bilen ska hålla utan några dyra rep kostnader och någorlunda billig i drift i den prisklassen? Är OTROLIGT tacksam för alla svar jag kan få, känner mig lite förvirrad...

Mvh
Niklas

Muttley
26 maj 2008
ska vi fylla garaget med dessa trådar nu smile tycker dek ommer in flera sådana här trådar varje dag.

5 Inlägg
26 maj 2008
Trådstartare
vad är det för konstigheter med det? frågar bara om tips, från er , kunniga

Muttley
26 maj 2008
för de kommer många trådar om nästan samma modeller.

jag har en v40 98, har ingen rost alls på min och den är bra. har inte lagt några pengar i reservdelsväg på den förutom service och bensin. då är de en bra bil.

5 Inlägg
26 maj 2008
Trådstartare
kikat lite på gammla trådar men hittade inget som svarade just på min fråga, tack ändå!

Sök