Utrustningspaket Golf IV, vad är skillnaden på dessa?

Mortalis VW-nörd?
28 maj 2008 · 4 332 Inlägg

Jo det är såhär att jag vet att det finns Comfortline, Trendline(har jag för mig?) och Highline till Golf IV.
Tänkte bara höra om det är någon som har nån elajt sida jag verkligen inte lyckats hitta, med information om vad som ingår i de olika paketen.
Lite intresserad över vad jag har.

Kan ju säga vad jag har för utrustning, typ, e ju inge märkvärdigt.

Metallic, typ nån pärlgrej verka de som..aja
AC, ej ECC
Elhissar fram/bak
Mittarmstöd
Stolsvärme fram
Mugghållare fram/bak
Belyst handsfack/bagage


Typ så...vore kul om ngn kunde tala om för mig vad jag har då (tänkte nämligen när man ska välja utrustningspaket på www.bilpriser.se) men vill ändå veta skillnaden på de olika paketen.

Tack på förhand smile

stylinguffe Egen företagare
28 maj 2008 · 201 Inlägg

Min golf 4 2002 beställde jag med highline paket det var sportstolar,lackade lister på dörrarna+stötfångarna,så du har nog en comf eller trendline

OverBoosted AUTOBAHNRASER
28 maj 2008 · 3 804 Inlägg

Polaren hade en highline förut.. det var sportstolar,armstöd,metalick,lackade lister,tonade lampor,ecc,armstöd,automat/tipronic har jag för mig. Shyssta faktiskt.

EDIT: med dina mysiga stolar gissar ja på att du har comfort line! tongue

Senast redigerat av OverBoosted (28 maj 2008)


Bmw osv..
J-P-R DO IT LOW STYLE
28 maj 2008 · 1 342 Inlägg

Det där med utrustningspaket på en VW ska man ta med en nypa salt. Hade en Passat 2.0 TDI 08:a och körde ett tag, hade sportline paketet som skall inkludera farthållare, men denna bil saknade det. Däremot hade den en massa andra trevliga ting som hill holder, adaptiva (dvs dem svänger med ratten) bi-xenon med kurvljus, parkeringssensor, stora stereon m.m

aakesson
28 maj 2008 · 812 Inlägg

Här står allt du vill veta

http://personbilar.volkswagen.se/vwcms_ … 6.File.pdf

Senast redigerat av golf4gti (28 maj 2008)

Mortalis VW-nörd?
29 maj 2008 · 4 332 Inlägg

golf4gti skrev:
Här står allt du vill veta

http://personbilar.volkswagen.se/vwcms_ … 6.File.pdf

Tack så hemskt mycket big_smile Det var ju helt perfekt!
Tackar för alla andra svaren också som faktiskt också varit bra smile Och jo, de där me paket e ju lite saltnypa, men när man väljer på bilpriser.se så får man ju iaf välja nåt som passar någorlunda smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang