Zlatans fälgar stulna I Malmö värda 100 000 :-

Brandis Diktator
29 maj 2008 · 968 Inlägg

Hardjim skrev:

Brandis skrev:
borde inte den där bilen vara utrustad med svindyra larm med exempelvis nivå larm? så den känner av när man lyfter bilen... aja, iallafall så är det drygt, men samtdigt så är det ingen direkt stor förlust, försäkring är nog säkert en speciallare, som täcker sånt..

för övrigt så har folk som snott lärt sig av staten, dom snor bäst dom vill, varför kan inte vi göra det då?

Vad hjälper ett nivålarm när tjuvarna använde 2st domkrafter om jag får fråga?

bättre än inget larm alls?

för övrigt får han göra hur jävla många mål han vill, han förblir en helt vanlig människa tills han gör något för mänskligheten

matteeee Ingen himmel är så blå som min
29 maj 2008 · 2 972 Inlägg

Läs artikeln igen gott folk.
Han hade inte bilen parkerad i Rosengård, utan utanför sin lyxvilla på Bellevue. "Alla" vet att det är Zlatans hus.
Därför har dom säkert snott fälgarna för att det är  extra status att sno just dom fälgarna.

Och som många säger här, så oavsett hur rik Zlatan är så är det fel att sno! PUNKT!

För er som då har en normal inkomst och tycker det är ok bara för han har mer pengar, är det ok att folk snor en 100lapp av er då o då bara för ni får lön varje månad ändå? Skulle inte tro det....

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
29 maj 2008 · 887 Inlägg

r-ted skrev:
Å sen får jag tacka den där jävla tjackpundaren som inte klara av sanningen om att det är fel att sno från folk med pengar ... ja just det tack för ettan på min ferrari den värmer och jag njuter av doften av avundssjuka.


skit på er.

Tyckte så synd om dig när du nämnde ettan så jag klickade till en femma. wink

Iallafall så håller jag med dig totalt i ditt inlägg.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
alterswede
29 maj 2008 · 33 Inlägg

förjäkligt att bli bestulen på sina hjul...

Senast redigerat av alterswede (29 maj 2008)

Bjork OEM <3
29 maj 2008 · 6 957 Inlägg

Hexon skrev:
rätt åt han. fint ordspråk..de drabbar ingen fattig.

va har han gjort egentligen för att förtjäna all denna spya över han?

Han e cool å grym på att lira på boll...annars borde väl han inte fått miljontals kronor?

OEM <3
engolf
29 maj 2008 · 3 235 Inlägg

Jag hade ljugit om jag sagt att jag tycker synd om honom.

Bjork OEM <3
29 maj 2008 · 6 957 Inlägg

engolf skrev:
Jag hade ljugit om jag sagt att jag tycker synd om honom.

Antingen består Gorg av ca 70% avundsjuka människor som inte unnar folk ngt
eller så e dom rassar?!

Vafan har han gjort undrar ja för att bli så hatad?

OEM <3
AndersWestlund Avstängd
29 maj 2008 · 99 Inlägg

Alltid fel att stjäla vare sig från rika eller fattiga.
Hittade själv bilen upp pallad för nån vecka sen, pengarna spelar ingen roll då självrisken är så låg men jag får inte tillbaka bilen förän de ordnat nya fälgar och undersökt så den ej fått några skador i bromsar osv. Det är det jobbiga, men hade man inte varit så snål så hade jag ju skitit i anmäla och bara skrattat och köpt ett par nya fälgar.
MVH

Volvo V70n (2001)
TRYIT Teddan
29 maj 2008 · 2 495 Inlägg

engolf skrev:
Jag hade ljugit om jag sagt att jag tycker synd om honom.

nej du är ju en riktig vpk:are du, protestera mot höga bensinpriser osv , klar du inte tycker synd om han.




vpk =vänsterpartietkommunisterna..

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
TRYIT Teddan
29 maj 2008 · 2 495 Inlägg

Jojje_ skrev:

r-ted skrev:
Å sen får jag tacka den där jävla tjackpundaren som inte klara av sanningen om att det är fel att sno från folk med pengar ... ja just det tack för ettan på min ferrari den värmer och jag njuter av doften av avundssjuka.


skit på er.

Tyckte så synd om dig när du nämnde ettan så jag klickade till en femma. wink

Iallafall så håller jag med dig totalt i ditt inlägg.

Jag kontrar med att ge din underbara jänkare ett toppbetyg oxå, känns skönt att vi som har samma åsikt kan rösta på varandras bilar lol

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
FireTraXX DFFL
29 maj 2008 · 9 020 Inlägg

Den svenska avundsjukan i sin allra värsta form.
Fy fan för i stort sett allt fattigt drägg som skrivit i denna tråden.

Zlatan är inte uppväxt med pengar, tror nog att han vet mer om vad en krona är värd än varenda en jävel som skrivit.

Men, att man inte kan unna någon annan att ha det bättre än en själv (Som NI så tydligt visar att ni inte kan) så hoppas jag innerligt att ni inte kan unna er själva och era familjer ett dugg.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
raseri JDM Tyte yO
29 maj 2008 · 134 Inlägg

Jävla as som inte kan skilja på mitt och ditt.

There is no replacement for cubic displacement!
Honda S2000 (2000)
Honda Integra Type R "Clubsport" (1999)
MilleN
29 maj 2008 · 9 108 Inlägg

Nja nu får det väl räcka med smutskastning, men jag kan också önska att folk tänker längre än vad näsan räcker innan dom önskar andra olycka bara för att dom råkar ha det bättre. The End.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang