Angående: Mariestadscruisingen den 31 maj

Fishy Skattebetalare
30 maj 2008 · 87 Inlägg

rysktalande skrev:

Fishy skrev:

SweetBabyDoll skrev:

Dem har satt en gräns vid 75 nyare än så får det inte vara.

Senare på dagen/ kvällen får alla vara med och leka ;P

Hmm...har jag förstått detta rätt nu; Det är en "¨åldersgräns" på årsmodell -75 och tidigare på utställningen, men inget på crusingen va? för det hade ju vart...skit... smile

Ja på utställningen....tror du att kommer stoppa dej på crusingen att du får inte köra runt med din 745 pga den är för ny.....hehehe jag och bilen som jag sponsrar kommer till m-d runt 17 tiden och det VW -98 och -00
Så det bar köra!

CMan vet aldrig, ibland får folk såna konstiga ideer... wink

Nej nej, inge volvojunk, det blir van isåf... smile Men tyvärr verkar vi inte få ordning på den så resan blir nog inställd... sad

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
31 maj 2008 · 1 300 Inlägg

Fishy skrev:

SweetBabyDoll skrev:

Alpinabiturbo skrev:
Det är väl ganska blandat? Är ju inte enbart gamla amerikanare som brukar åka runt på cruisingen.

Dem har satt en gräns vid 75 nyare än så får det inte vara.

Senare på dagen/ kvällen får alla vara med och leka ;P

Hmm...har jag förstått detta rätt nu; Det är en "¨åldersgräns" på årsmodell -75 och tidigare på utställningen, men inget på crusingen va? för det hade ju vart...skit... smile

ja, de ska deet  va.

sen kommer ju alla andra bilar ockå köööra så.. Lagom skoj (ungefär lika skoj som detta trådlösa tangentbord med kasssssssssssa batterier, som tex gjorde alla s:en själv där) ;P


Men skoj blir det smile

I do it my way
itouch
1 juni 2008 · 1 488 Inlägg

Då träffen redan varit låser jag denna tråden. Skapa en eftersnack tråd om ni vill diskutera vidare.

Mvh
Moderator

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang